خبرگزاری کار ایران

سیمئونه بعد از حدف شدن از کوپادل‌ری چه گفت؟

asdasd
کد خبر : ۳۴۲۱۶۶

سرمربی اتلتیکو مادرید با وجود شکست برابر سلتاویگو و حذف شدن از جام حذفی اسپانیا از عملکرد شاگردانش راضی به نظر می رسد و به ستایش از آنها پرداخت.

به گزارش ایلنا و به نقل از رویترز، اتلتیکو مادرید هم مانند رئال مادرید از جام حذفی اسپانیا حذف شد تا زمینه برای قهرمانی بارسلونا فراهم شود. شاگردان دیگو سیمئونه در دیدار برگشت به مصاف سلتاویگو رفتند و در نهایت با نتیجه سه بر دو بازی را واگذار کردند تا با توجه به تساوی در دیدار رفت از دور رقابتها کار گذاشته شوند.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید در نشست خبری بعد از بازی گفت: فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم. می توانم بگویم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و بد بازی نکردیم اما این تیم حریف بود که از فرصت های خود به خوبی استفاده کرد و در نهایت توانست بازی را به سود خود به پایان برساند. باید به سلتاویگو به خاطر صعود به دور بعد تبریک بگویم.

او ادامه داد: مثل همیشه برای پیروزی به میدان رفتیم و نهایت تلاش خود را به کار گرفتیم اما نتوانستیم از فرصت های خود به خوبی استفاده کنیم و این تیم حریف بود که به پیروزی رسید. دو گل به ثمر رساندیم اما این برای پیروز شدن کافی نبود چرا که سلتاویگو سه گل به ثمر رساند. بیشتر از حریف توپ و میدان را در اختیار داشتیم اما نتوانستیم از این برتری خود استفاده کنیم.

سیمئونه در پایان به ستایش از کوریا ستاره تیمش در این دیدار پرداخت و گفت: از عملکرد کوریا در این دیدار راضی هستم. او توانست بازی خوبی را به نمایش گذارد و ثابت کرد که می تواند بازیکنی تاثیر گذار برای ما باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز