خبرگزاری کار ایران

به جهت پرداخت تسهیلات حمایت از تولید؛

استاندار گیلان از مدیرعامل بانک کشاورزی تقدیر کرد

asdasd
کد خبر : ۳۴۲۱۶۱

استاندار گیلان گفت: ما مسئولان از طرح‌های مربوط به صنعت وکشاورزی در منطقه استقبال می‌کنیم و نه تنها فرش قرمز برای سرمایه‌گذار پهن می‌کنیم بلکه دست آنان را به گرمی می‌فشاریم.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی و همکاری‌های بین الملل بانک کشاورزی ،  محمد علی نجفی در مراسم افتتاحیه شرکت کشت و صنعت افشره گیلان از مدیریت بانک کشاورزی به جهت پرداخت تسهیلات و حمایت از تولید وصنعت تقدیر وتشکر کرد.

در این مراسم استاندار گیلان، کشاورزی را نیروی محرکه و مولد در استان دانست واظهار داشت:  ما مسئولان از طرح های مربوط به صنعت وکشاورزی در منطقه استقبال می کنیم و نه تنها فرش قرمز برای سرمایه گذار پهن می کنیم بلکه دست آنان را به گرمی می فشاریم.

شایان ذکر است این کارخانه با ظرفیت تولید 5800 تن انواع میوه وسبزیجات وکنسانتره مرکبات ، کیوی و...  با سرمایه گذاری 200 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 30 هکتار وزیر بنای 8 هزار متر مربع ساخته شده   است.

گفتی است این کارخانه که در بخش رحیم آباد رودسر واقع گردیده موجب اشتغالزایی 70 نفر را بطور مستقیم فراهم کرده است.

لازم به ذکر است مبلغ تسهیلات پرداختی توسط بانک کشاورزی 3300 میلیارد ریال و از محل منابع توسعه کشاورزی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز