خبرگزاری کار ایران

شهردار لاهیجان خبر داد:

ادامه عملیات پاکسازی معابر شهر لاهیجان توسط شهرداری

asdasd
کد خبر : ۳۴۲۱۰۹

شهر لاهیجان نسبت به دیگر شهرهای استان از بارش بیشتری برخوردار بوده ولی دچار کمترین مشکل در زمینه مسدود شدن معابر شهر است.

به گزارش خبرنگارایلنا از لاهیجان، صبح امروز سعید آگشته شهردار لاهیجان در این باره گفت: همزمان با آغاز بارش برف در لاهیجان خودروهای سنگین و نیمه سنگین شهرداری شامل بیل بکهو، گریدر، لودر، خودروهای آتش نشانی، امداد و ... با حضور در سطح شهر به برف روبی و بازگشایی معابر اقدام کردند.

وی اضافه کرد: نیروهای ستاد بحران شهرداری در دو شیفت  کاری با تجهیزات لازم و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران ستادی شهرداری تمام سعی خود را بکار بستند تا بارش برف لاهیجان به خاطره ای خوش برای شهروندان تبدیل شود.

وی افزود: هم اکنون تمام خیابان‌های سطح شهر لاهیجان باز بوده و عبور و مرور در آنها جریان دارد و عملیات پاکسازی کامل خیابان‌های امام خمینی(ره)، کاشف شرقی و غربی، بلوار شهید انصاری، آزادگان، بلوار امام رضا(ع)، شهید رجایی، شهید بهشتی، نیما، شهدا، شهید کریمی، سردارجنگل، تربیت، منظریه، کوه بیجار، جمهوری اسلامی، طالقانی در حال انجام است.

آگشته افزود: شهر لاهیجان نسبت به دیگر شهرهای استان از بارش بیشتری برخوردار بوده ولی دچار کمترین مشکل در زمینه مسدود شدن معابر شهر است.

وی گفت: پس از پایان بارش برف نیز کارکنان واحدهای مختلف شهرداری همچنان آماده‌باش خواهند بود تا سطح شهر را بطور کامل پاکسازی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز