خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان نظام مهندسی اصفهان:

قانون نظام مهندسی بعد از 20 سال تغییر نکرده است

asdasd
کد خبر : ۳۴۲۱۰۴

رئیس سازمان نظام مهندسی اصفهان گفت: قانون نظام مهندسی در سال 1374 تصویب شده و این قانون بعد از گذشت 20 سال هیچ تغییری در مفاد آن صورت نگرفته است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علی پزشکی در نشست هیات مدیران سازمان نظام مهندسی با شهرداری اصفهان گفت: سازمان نظام مهندسی متشکل از 30 هزار نفر عضو است و هر دو ماه هزار نفر به سازمان منتقل می شوند.

وی تاکید کرد: سازمان مسکن و شهرسازی، شهرداری و سازمان نظام مهندسی نقش بسیار پررنگی را در پیاده سازی قانون دارند.

پزشکی با بیان اینکه وظیفه راه شهرسازی پیاده سازی قانون کنترل ساختمان است، عنوان کرد: وظیفه شهرداری در مسائل اجرایی بخش کنترل ساختمان است.

وی وظیفه سازمان نظام مهندسی را نظارت بر حسن اجرای خدمات مهندسی توسط افراد حقیقی و حقوقی سازمان خود دانست.

رئیس سازمان نظام مهندسی اصفهان عنوان کرد: باید یک هماهنگی کامل بین سازمان نظام مهندسی و شهرداری برقرار شود.

وی بابیان اینکه ساختمان یکی از کالاهای گران سبد خانواده است، خاطر نشان کرد: در بسیاری از اوقات در ساختمان‌ها یا کالای ساختمان بسیاری از استانداردهای مطرح شده در آن دیده نمی شود و سازمان نظام مهندسی باید یک شکل منطقی به خود بگیرید تا حقوق بهره برداران تامین شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز