خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر فوتبال- هفته بیستم؛

پیروزی ارزشمند صبا در انزلی؛ نفت از پس فجر بر نیامد

asdasd
کد خبر : ۳۴۰۵۶

صبا موفق شد ملوان را در انزلی با یک گل شکست دهد و نفت آبادان هم از پس فجر سپاسی بر نیامد و مقابل این حریف خود به تساوی یک بر یک تن داد.

دیدار تیم‌های ملوان انزلی و صبای قم به نفع صبا به پایان رسید تا صبا به رده هفتم لیگ برتر فوتبال صعود كند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر به طور همزمان از ساعت 15 با برگزاری 2 دیدار پیگیری شد که صبای قم موفق شد ملوان را در انزلی با یک گل شکست دهد و نفت آبادان هم از پس فجر سپاسی بر نیامد و مقابل این حریف خود به تساوی یک بر یک تن داد.

در یکی از مهمترین دیدارهای عصر امروز در بندر انزلی مصاف تیم‌های ملوان و صبای قم با تك گل دقیقه 86 فرید كریمی به سود صبای قم به پایان رسید. فرید عابدی مهاجم خوش تکنیک صبایی‌ها به تنهایی به قلب دفاع ملوانان کوبید و پس از پشت سر گذاشتن مدافعان این تیم با ضربه‌ای زیبا حسنی‌صفت را نیز مقهود خود کرد تا تک گل 3 امتیازی تیمش را را وارد دروازه ملوان کند و این تیم را تا رده هفتم جدول بالا بکشد.

همچنین در این دیدار عزیز معبودی (13) و اكبر صادقی در دقیقه 19 از تیم‌های ملوان و صبای قم با كارت زرد داور جریمه شدند. اكبر صادقی در دقیقه 52 كارت زرد دوم را به علت خطای هند عمد دریافت كرد تا محمد حسین اسدی وی را از زمین مسابقه اخراج كند. دیگر اخراجی این مسابقه از تیم ملوان بود. عزیز معبودی(66) با دریافت كارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا دو تیم 10 نفره به كار خود ادامه بدهند. با این توجه پیروزی صبای قم 28 صاحب امتیاز شد و در رده هفتم جدول قرار گرفت و ملوان 31 امتیازی ماند.

همچنین تیم‌های صنعت نفت آبادان و فجر سپاسی ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند. تك گل تیم فجر را جابر انصاری در دقیقه 54 وارد دروازه نفتی های آبادانی كرد اما در دقیقه 83 بهنام برزای برای زردپوشان نفتی گل زد تا نتیجه به تساوی انجامد. در انتهای این مسابقه تیم فجر با مجموع 25 امتیاز به رده دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر صعود كرد و صنعت نفت همچنان14 امتیازی باقی ماند.

لازم به ذكر است، طبق اعلام قبلی دو دیدار راه آهن ـ سپاهان و پرسپولیس ـ دورود گهر به علت آلودگی هوا در شهر تهران به تعویق افتاد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز