خبرگزاری کار ایران

تورنمنت هشت جانبه فرنز مالزی؛

باران بازی نوجوانان پرسپولیس را لغو کرد

asdasd
کد خبر : ۳۴۰۵۴

هوای بارانی کوالالامپور مسابقات نیمه نهایی تورنمنت هشت جانبه فرنز یونایتد مالزی را لغو کرد. این در حالی بود که تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس در پایان نیمه اول با نتیجه یک بر صفر از حریف پیش بود.

اولین دیدار از مرحله نیمه نهایی تورنمنت هشت جانبه فرنز مالزی به دلیل بارش شدید باران در حالی لغو شد که تیم نوجوانان فوتبال پرسپولیس در پایان نیمه اول با نتیجه یک بر صفر از تیم مالزی پیش بود.

به گزارش ایلنا، هوای بارانی کوالالامپور مسابقات نیمه نهایی تورنمنت هشت جانبه فرنز یونایتد مالزی را لغو کرد. این در حالی بود که تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس در پایان نیمه اول با نتیجه یک بر صفر از حریف پیش بود.

در همین خصوص جلسه ویژه‌ای با حضور نماینده AFC، مسئولان برگزاری و حمید استیلی برگزار و مقرر شد این بازی فردا ساعت 9 صبح از ابتدا با نتیجه صفر - صفر آغاز شود.

اعتراض رئیس آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس راه به جایی نبرد و این دیدار فردا برگزار خواهد شد.

حمید استیلی در این رابطه گفت: مطابق قوانین فدراسیون جهانی فوتبال، بازی‌های نیمه تمام باید از همان دقایق قطع بازی آغاز شود اما مسوولان برگزاری تاکید داشتند قوانین این تورنمنت اینگونه است که باید بازی از ابتدا آغاز شود.

استیلی در ادامه افزود: از برگزاری و پذیرایی مسوولان این تورنمنت تشکر می کنیم و با احترام به قوانین شما، فردا از ابتدا به مصاف تیم ملی مالزی خواهیم رفت.

قرار بود پس از این بازی، تیم‌های اسلواکی و فرنز یونایتد مالزی نیز به مصاف هم بروند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز