خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر فوتبال؛

یاوری: حقیقی رفت، فجر از هم پاشید

asdasd
کد خبر : ۳۳۹۹۷

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز رفتن حقیقی از این تیم را ضربه سختی برای تیم خود می داند.

محمود یاوری گفت: مشکلات مالی سبب شد تا ما بازیکن خوبی مثل حقیقی را از دست بدهیم و این کار باعث شد تا ستون تیم فجر از لحاظ روحی و مدیریتی از هم پاشیده شود.

به گزراش ایلنا، محمود یاوری در نشست خبری پیش از بازی دو تیم صنعت نفت آبادان و فجر سپاسی اظهار کرد: مشکلات مالی سبب شد تا ما بازیکن خوبی مثل حقیقی را از دست بدهیم و این کار باعث شد تا ستون تیم فجر از لحاظ روحی و مدیریتی از هم پاشیده شود.

وی اظهار کرد: پست بازی حقیقی به گونه ای بود که می توانست به تیم بسیار کمک کند اما تمام تلاش خود را به کار می بریم تا نبود حقیقی را با انتخاب بازیکن جایگزین جبران کنیم.

یاوری در مورد این مطلب که بازیکنان فجر را تیم های دیگر به راحتی جذب می کنند، گفت: متاسفانه این کار دارد اتفاق می افتد، بازیکنان ما را می برند هر چقدر هم که پول بدهند اما باز هم این تیم ما است که قربانی می شود، با وجود این قضیه رویانیان با این مساله فرق دارد، او به ما کمک کرد زیرا ما مجبور هستیم حقوق و دستمزد بازیکنان را پرداخت کنیم. این در حالی است که منهای حقیقی، سایر بازیکنان دیگر فجر را خود یاوری در فهرست مازاد قرارداده بود!

وی ابراز امیدواری کرد تا دو تیم روز جمعه بازی خوبی داشته باشند و داور میدان به گونه ای سوت بزند که به سود هیچ تیمی نباشد.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی با ابراز خرسندی از حضورخود در شهر آبادان تصریح کرد: آبادان با داشتن بزرگ مردانی همچون مرحوم دهداری، سالیا و برمکی به عنوان اسطوره های فوتبال ایران و شاهین به عنوان یک مرکز فرهنگی برای مجموعه شاهینی های قدیم است و می توان گفت که آبادان خانه شاهینی هاست

.یاوری در مورد وضع بازیکنان تیم خود بعد از بازی مقابل پرسپولیس تهران یادآور شد: ما ریکاوری کردیم تا بچه ها روز جمعه بتوانند به زمین بروند.

وی گفت: شناخت خوبی نسبت به تیم صنعت نفت آبادان داریم و برای بازی روز جمعه هم مصدوم و 3 اخطاره نداریم، سه ـ چهار مصدوم قبلی نیز به احتمال زیاد به این بازی می رسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز