خبرگزاری کار ایران

شهردار ماسال در گفتگو با ایلنا:

امسال بدترین سال شهرداریها برای عمران شهرهاست

asdasd
کد خبر : ۳۳۹۹۶

شهردار ماسال امسال را بدترین سال برای تخصیص اعتبارات عمرانی و کاهش 0 5درصد در آمد شهرداریها به دلیل نداشتن اعتبار کافی دانست و اظهار کرد: علیرغم وجود این مشکل شهرداری ماسال در دهه فجر امسال 9 پروژه عمرانی به بهره برداری می رساند.

ایلنا- ماسال: شهردار ماسال امسال را بدترین سال برای تخصیص اعتبارات عمرانی و کاهش 0 5درصد در آمد شهرداریها به دلیل نداشتن عتبار کافی دانست و اظهار کرد: علیرغم وجود این مشکل شهرداری ماسال در دهه فجر امسال 9 پروژه عمرانی به بهره برداری می رساند

باقر کاظمی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در ماسال یکی از مهمترین پروژه های مهم قابل افتتاح شهرداری ماسال در دهه فجر امسال را سالن تمرین وزنه برداری در مکان آتش نشانی به ارزش 50 میلیون تومان عنوان کرد.

وی از افتتاح سالن تمرین بدنسازی در مکان آتش نشانی شهر ماسال خبر داد و خاطر نشان کرد: برای احداث آن 75 میلیون تومان هزینه شده است.

این مسئول افتتاح چراغ فرمان پلیس راهور با ایجاد بلوار و تجهیزسیستم روشنایی و لامپ های تزئینی در ابتدای پل نوحه سرا شهر ماسال از دیگر پروژه های قابل بهره برداری در دهه مبارک فجر سال جاری با هزینه کردن 500میلیون ریال ذکر کرد.

کاظمی آسفالت کوچه های آگهی- حمید- هشت سردار جنگل- فلکه گاز – روکش آسفالت فاز یک خیابان ولی عصر(عج) و آسفالت خیابان سید تقی صفوی به ارزش بیش از 200 میلیون تومان از دیگر پروژه های قابل افتتاح شهرداری این شهر در دهه فجر امسال بیان کرد.

به گفته وی برای انجام این پروژه ها بیش از 370 میلیون تومان هزینه شده و علی رغم این که امسال بدترین سال شهرداریها برای عمران شهرهاست-شهرداری امسال بیشترین پروژه ها را برای افتتاح در دهه فجر خواهد داشت.

شهردار امسال هدف از انجام انجام و افتتاح این پروژه ها در دهه فجر امسال را برای تسهیل در رفت و آمد شهروندان و گردشگران و نیز پرکردن اوقات فراغت جوانان و همشهریان ماسالی خواند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز