خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر در واکنش به اظهارات استاندار تهران:

آماده ارائه گزارش در شورای شهر تهران هستیم

asdasd
کد خبر : ۳۳۹۸۱

پلیس مبارزه با مواد مخدر، آمادگی ارائه گزارش در ارتباط با اقدامات انجام شده در راستای مقابله با پدیده شوم حضور معتادان و چرخه مواد مخدر در پارک ها در شورای شهر تهران را دارد.

سردار مویدی گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر، آمادگی ارائه گزارش در ارتباط با اقدامات انجام شده در راستای مقابله با پدیده شوم حضور معتادان و چرخه مواد مخدر در پارک ها در شورای شهر تهران را دارد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر در گفتگو با خبرنگار ایلنا، اقدامات شهرداری تهران در پاکسازی پارکها و مراکز تفریحی از معتادین را مثبت ارزیابی کرد و گفت: شهرداری تهران در ارتباط با مقابله با حضور معتاد ها در پارک های تهران بسیار مثبت عمل کرده است و مجموعه شورای شهر و شهرداری تهران اقدامات ارزنده ای در این رابطه داشته اند.

وی افرود: هر چند این اقدامات مثبت است اما کافی نیست و ما در پلیس و مجموعه نیروهایی که در اداره کلان شهر ها به ویژه تهران نقشی دارند باید گامهای بعدی را محکم تر بردارند و هم ما در پلیس و هم مجموعه دوستان در شورای شهر و شهرداری باید تلاش کنیم تا به نقطه مطلوب برسیم.

سردار مویدی اظهار داشت: مطمئن هستم که مسئولان از اقدامات شبانه روزی پلیس بی اطلاع نیستند و اگر مسئولی گلایه ای می کند قطعا خواستار بهبود وضعیت است که ما نیز در پلیس می خواهیم که اقدامات مقتدرانه تری انجام شود.

وی در واکنش به اظهارات تمدن استاندار تهران در جلسه شورای شهر گفت: در ارتباط با مبارزه با مواد مخدر، پلیس اقدامات بسیار خوبی داشته است و قطعا اعضای شورای شهر و مسئلان مطلع هستند و ما این آمادگی را داریم که توضیحات کامل در ارتباط با موضوع مبارزه با مواد مخدر در شورای شهر ارائه کنیم.

وی گقت: برای مقابله با وضعیت پارکهای تهران همه باید پای کار باشند و تلاش کنند و پلیس مبارزه با مواد مخدر، آمادگی ارائه گزارش در ارتباط با مقابله با پدیده شوم حضور معتادان و چرخه مواد مخدر در پارک ها در شورای شهر تهران را دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تمدن استاندار تهران در جلسه شورای شهر تهران نسبت به اقدامات پلیس و همچنین دستگاه قضایی در برخورد با چرخه مواد مخدر گلایه کرد و گفته بود که لازم است برای مقابله با این چرخه اقدامات قاطعانه تری صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز