خبرگزاری کار ایران

رقابت های لیگ برتر ووشو؛

نبرد مدعیان برای صعود به مرحله نیمه نهایی

asdasd
کد خبر : ۳۳۹۵۰

ین دیدار جذاب و دیدنی تا حدود زیادی تکلیف دوم صعود کننده از گروه اول را مشخص می کند چرا که باید پرشین را از حالا صعود کننده اول این گروه بنامیم.

رقابتهای لیگ برتر ووشو باشگاه‌های کشور در حالی روز جمعه پیگیری می‌شود که دو تیم مدعی برای کسب مجوز صعود به مرحله نیمه نهایی به مصاف هم می‌روند.

به گزارش ایلنا، هفته های هفتم و هشتم از رقابتهای لیگ برتر ووشوی روز جمعه در آکادمی ووشو برگزار می شود که دو تیم فولاد ماهان سپاهان و دانشگاه آزاد از گروه اول درحساس ترین پیکار برای کسب امتیازات لازم و کسب مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی مقابل هم صف آرایی می کنند.

این دیدار جذاب و دیدنی تا حدود زیادی تکلیف دوم صعود کننده از گروه اول را مشخص می کند چرا که باید پرشین را از حالا صعود کننده اول این گروه بنامیم.

دیدار فولاد ماهان سپاهان با دانشگاه آزاد برای فولادی ها یک مبارزه انتقامی خواهد بود و هم تکلیفشان را برای صعود مشخص می کند. شاید به همین دلیل باشد که این تیم زودتر از سایر تیم ها به تهران آمدند و در آکادمی ووشو اردو زده تا با قدرت هرچه تمامتر رو در روی دانشگاه آزاد قرار بگیرند.

فولادی ها که با 6 امتیاز حاصل از دو پیروزی پشت سر دانشگاه آزاد 12 امتیازی قرار دارند برای امیدواری به صعود چاره ای جز برتری مقابل حریف قدرتمند خود ندارد و برای این مهم با مصدومیت چند مهره اصلی خود مواجه شده که مهمترین آن آسیب دیدکی حمیدرضا قلی پور قهرمان جهان و نایب قهرمان آسیا است، علیرضا بختیاری و محمد قائدی دیگر آسیب دیده های اردوی فولاد هستند.

اما پرشین مدعی شماره یک قهرمانی روز جمعه فقط یک بازی دارد و آنهم مصاف با شهرداری چترود است که کسب این 3 امتیاز رسما حکم به صعود آنها خواهد داد. البته تنها بدشانسی پرشین خداحافظی با فرشاد عربی در این فصل به واسطه عمل جراحی این ملی پوش مدال آور است که می توانست عصای دست آنها در مراحل نیمه نهایی و فینال باشد.

تیم های حاضر در گروه دو باید ای هفته دیدارهای پایانی مرحله گروهی خود را انجام دهند که طی آن نفت بدون دغدغه دو بازی تشریفاتی با خراسان رضوی و معدن انگوران دارد برگزار می کند. نفتی ها صعود خود را مرحله بعد قطعی کرده اند اما خراسانی ها برای کسب مجوز تیم دوم گروه باید با معدن انگوران رقابت داشته باشد که مصاف مشابه هر دوی آنها با رنگ فیروزه تکلیف دومین تیم صعود کننده از این گروه را مشخص خواهد کرد.

برنامه کامل هفته هفتم و هشتم به شرح زیر است:

هفته هفتم

* پرشین - شهرداری چترود کرمان

* فولاد ماهان سپاهان - دانشگاه آزاد

* نفت تهران - هیات خراسان رضوی

* رنگ فیروزه شیراز- معدن انگوران زنجان

هفته هشتم

* فولاد ماهان سپاهان - تاکسیرانی آمل

* دانشگاه آزاد - شهرداری چترود کرمان

* رنگ فیروزه شیراز- هیات خراسان رضوی

معدن انگوران زنجان - نفت تهران

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز