خبرگزاری کار ایران

مدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان:

2209 تن سیمان از دورود برای اجرای صحن حضرت زهرا(ع) ارسال شد

asdasd
کد خبر : ۳۳۹۲۱

به همین منظور تاکنون دو هزار و 209 تن سیمان با همکاری و همراهی شرکت سیمان دورود و مشارکتهای مردمی تامین و برای اجرای این طرح استفاده شده است.

ایلنا - خرم آباد: به همین منظور تاکنون دو هزار و 209 تن سیمان با همکاری و همراهی شرکت سیمان دورود و مشارکت های مردمی تامین و برای اجرای این طرح استفاده شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، اصغر حقی پوردر جمع خبرنگاران افزود: 500 تن سیمان از محصولات شرکت سیمان دورود، هفته آینده به منظور اجرای طرح صحن حضرت زهرا(س) در بارگاه مطهر امام علی(ع) به عراق ارسال می شود.درهمین ارتباط هفته گذشته نیز یک محموله 500 تنی دیگر از سیمان دورود برای اجرای این طرح از لرستان به نجف اشرف ارسال شده است.

وی با اشاره به احداث صحن حضرت زهرا(س) با 200 هزار متر مربع وسعت در جوار بارگاه ملکوتی حضرت علی(ع)، اظهار کرد: به همین منظور تاکنون دو هزار و 209 تن سیمان با همکاری و همراهی شرکت سیمان دورود و مشارکت های مردمی تامین و برای اجرای این طرح استفاده شده است.

حقی پور با اشاره به فعالیت 16 هزار نفر در قالب خادمین ستاد عتبات عالیات استان لرستان، گفت: احداث مجتمع رفاهی، خدماتی سیدالشهدا(ع) درکربلا، بیمارستان امام سجاد(ع)، زائرسرا در نجف اشرف، احداث مسجد در سامرا از جمله اقدامات ستاد بازسازی لرستان در کشور عراق است.

مدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات استان لرستان گفت: مردم خیر استان لرستان تاکنون حدود 50 میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی برای مشارکت در بازسازی و بهسازی عتبات عالیات کشور عراق به این ستاد پرداخت کرده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز