خبرگزاری کار ایران

رئیس صندوق مهرامام رضا (ع) اصفهان درگفتگو با ایلنا

1400 شغل در استان اصفهان ایجادشده است

asdasd
کد خبر : ۳۳۹۲۰

رئیس صندوق مهرامام رضا (ع) استان اصفهان از ایجاد 1400 شغل جدید درشش ماه دوم سالجاری با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان درسطح استان اصفهان خبرداد.

ایلنا – كاشان: رئیس صندوق مهرامام رضا (ع) استان اصفهان از ایجاد 1400 شغل جدید درشش ماه دوم سالجاری با اعتباری بالغ بر ده میلیارد تومان درسطح استان اصفهان خبرداد

« سید جلال قریشی » چهارشنبه سیزدهم دی ماه در حاشیه هشتمین گردهمایی مدیران صندوق مهر امام رضا (ع) شهرستانهای استان اصفهان كه در سالن اجتماعات شهرداری شهرستان كاشان برگزارشده بود، در گفتگو با خبرنگار ایلنا در كاشان با اعلام این خبر افزود: از 21 میلیارد تومان تخصیص یافته اعتبارات اشتغالزایی سالجاری این استان تاكنون 12 میلیارد تومان بابت ایجاد 1600 شغل جدید به جوانان به صورت وام قرض الحسنه درب خشهای خدمات، كشاورزی و صنعت پرداخت شده است.

وی از تخصیص 19 میلیارد تومان جهت مشاغل خانگی برای ایجاد 3600 شغل جدید د راین استان خبرداد و گفت: با توجه به اینكه اعتبارات مشاغل خانگی محدود می باشد از متقاضیان وام مشاغل خانگی در سطح استان اصفهان می خواهیم هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام و دریافت كد رهگیری جهت استفاده از این تسهیلات به سایت این صندوق مراجعه نمایند.

قریشی اعتبارات تخصیص یافته صندوق مهرامام رضا(ع) درشهرستان كاشان را بالغ بریك میلیارد و صد میلیون تومان ذكركرد و گفت: تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی سالجاری  نسبت به سال قبل در سطح استان اصفهان 50 درصد افزایش داشته است.

وی تسهیلات خود اشتغالی و مشاغل خانگی سال گذشته صندوق مهرامام رضا (ع) استان اصفهان 20 میلیارد تومان ذكر كرد و گفت: این مبلغ درسالجاری به 30 میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: از ابتدای تاسیس صندوق مهرامام رضا (ع) دراستان اصفهان تاكنون 160 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان بابت ایجاد 30 هزار فرصت شغلی پرداخت شده است.

رئیس صندوق مهرامام رضا (ع) اصفهان از ارتقای شعبات صندوق مهر امام رضا در شهرستانهای اصفهان، خمینی شهر و كاشان به شعبه بانكی خبرداد و گفت: با توجه به گستردگی و جذب منابع و سپرده گذاری درصندوق مهرامام رضا (ع) شهرستان كاشان صندوق مهرامام رضا در این شهرستان نیز درسالجاری به شعبه  بانكی ارتقا داده ایم تا بتواند خدمات ویژه ای را به شهروندان این شهرستان ارائه نماید.

رئیس صندوق مهرامام رضا (ع) اصفهان با بیان اینكه این صندوق به سپرده گذاران تا مبلغ 3 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه ضروری پرداخت می نماید گفت: برای خرید كالای ایرانی نیز این صندوق تا سقف 5 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با باز پرداخت 36 ماهه در اختیار مردم قرارمی دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز