خبرگزاری کار ایران

مدرسه ملی سینما برای دورهٔ دو‌ساله دانشجو می‌پذیرد

کد خبر : ۳۳۷۹۹۰

مدرسه ملی سینما فراخوان جذب دانشجو برای دوره دوساله خود را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا؛ مدرسه ملی سینما در فراخوان جذب دانشجو برای دوره دوساله خود آورده است:

دوره‌ ی دوساله پرورش سینماگر مهم‌ترین برنامه ‏مدرسه ملی سینمای ایران است. ویژگی اساسی این دوره که به ۴ نیمسال، مشتمل بر یک دوره‏ عمومی و ۳ دوره ‏ی حرفه‌ای، تقسیم می‌‏شود آموزش سینما به شکل کارگاهی و زیر نظر سینماگران برجسته و کارآزموده سینمای ایران است. انتخاب هنرجو برای ورود به این دوره، مستلزم گذر از مراحل مختلفی است که طی آن، بر‌ترین استعدادهای جوان برگزیده می‌‏شوند تا به عنوان هنرجوی مدرسه‌ ملی، در محضر سینماگران و استادان مدرسه‌ ملی سینمای ایران به «دانایی سینمایی» دست یابند. پس از اتمام دوره‌ و حصول این دانایی که منحصراً وابسته به نظر و تأیید استادان مدرسه است، گواهی مدرسه ملی سینمای ایران، مورد تأیید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به هنرجویان اعطاء خواهد شد.

مراحل پذیرش هنرجو:

پذیرش هنرجویان در دو مرحله ‏ انجام می‌‏گیرد:

مرحله اول شاملِ بررسیِ یک فیلم کوتاهِ حداکثر ۳ دقیقه‌ای با موضوعِ «سینما»، و شیوه‏ روایت ‌ داوطلب از یک صحنه از زندگی خود اوست. برگزیدگان این مرحله، بلافاصله به مصاحبه دعوت خواهند شد. مصاحبه‌ها توسط خود استادان سینماگر، به همراه گروه کار‌شناسان مدرسه صورت خواهد گرفت. در پایان این مصاحبه‌‏‌ها، هر یک از استادان تعداد محدودی داوطلب را برمی‌گزینند، و مبتنی بر نظام استاد-شاگردی، طی دو سال راهنمایی و راهبری می‌‏کنند. هنرجویانی که در این مرحله پذیرفته شده، و به مدرسه راه یابند، کمک ‏هزینه تحصیلی دریافت خواهند کرد. این کمک ‏ هزینه جهت تأمین هزینه‌های آموزشی و پرورشی هنرجویان دوره دوساله پرداخت می‌‏شود، و این دسته از هنرجویان متعهد می‌‏گردند پس از اتمام تحصیل، مبالغ دریافتی را در قالب خدمات آموزشی یا درآمدی که از مشارکت در پروژه ‏های سینمایی کسب خواهند نمود، بازپرداخت نمایند. لازم به ذکر است که ادامه تحصیل و تمدید کمک ‏هزینه ‏ی دوساله تنها در صورت موفقیت در دوره عمومی امکان ‏پذیر خواهد بود.

شرایط عمومی داوطلبان شرکت در فراخوان:

الف: حداقل سن ۱۸ و حداکثر سن ۳۰ سال

ب: داشتن کارت پایان خدمت و یا معافیت از خدمت (برای داوطلبان مرد)

ج: آشنایی به زبان انگلیسی

د: عدم تعهد به اشتغال به تحصیل در سایر نهادهای آموزشی کشور

شرایط اختصاصی داوطلبان شرکت در فراخوان:

الف: ساخت یک فیلم حداکثر سه ‏دقیقه‌ای با موضوعِ «سینما»

ب: نگارش یک صحنه از زندگی شخصی خود (در حداکثر ۲۵۰ کلمه)

ج: پرداخت مبلغ ۴۵ هزار تومان از طریق سامانه اینترنتی مهلت ثبت نام و ارسال آثار

- متقاضیان می‌‏توانند تا پایان روز ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۴ مدارک مورد نیاز و فیلم سه ‏دقیقه ‏ای را به شکل اینترنتی ارسال نموده و برای ورود به دوره ‌ی دوساله ‏ی پرورش سینماگر ثبت ‌نام کنند.

- فرم ثبت‏ نام از اول بهمن ‏ماه در دسترس خواهد بود.

- برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۲۲۸۲۸۷۴۶ و یا از طریق پست الکترونیکی: edu@mmciran. com تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز