خبرگزاری کار ایران

معصوم زاده خبرداد:

تجهیز تاکسی‌های ارومیه به کارتخوان و تاکسی‌متر

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه از تجهیز تاکسی‌های ارومیه به کارت‌خوان و تاکسی متر خبر داد.

به گزارش ایلنا از ارومیه معصوم‌زاده با اشاره به تجهیز تاکسی‌های ارومیه به کارتخوان اظهار کرد: 170دستگاه کارت‌خوان برروی تاکسی‌های  فرودگاه نصب شده است  که با تصویب نرخ کرایه آنها در شورای اسلامی شهر ارومیه فعال خواهند شد .

وی افزود: سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه برای تجهیز تاکسی‌های سطح شهر ارومیه به دستگاه  پرداخت الکترونیک و تاکسی متر با یک سرمایه‌گذار وارد مذاکره شده که در مرحله مناقصه قرار دارد.

معصوم‌زاده با اشاره به نصب کارت‌خوان بر روی تمام تاکسی‌ها خاطرنشان کرد: رفع مشکل پول خرد از چرخه پرداخت کرایه، سلامت و بهداشت تاکسی‌رانان و مسافران، کاهش زمان پرداخت کرایه، کاهش اختلاف میان تاکسی‌رانان و مسافر درباره با مبلغ کرایه، مدیریت مسیر حرکت، انتخاب مسیر بهینه از طریق مسیر یابی بر روی نقشه، امکان برنامه‌ریزی سفر و ارائه سرویس بیشتر به شهروندان از مزایای استفاده از سیستم هوشمند تاکسی است.

وی نوسازی، توسعه ناوگان تاکسیرانی، اجرای بیمه تکمیلی درمانی رانندگان تاکسی، شناسنامه‌دار شدن رانندگان تاکسی، نصب 20 سایبان به رنگ زرد خورشیدی در مسیرهای پرتردد، ساماندهی آژانس‌های تلفنی را از جمله برنامه‌های سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه تا پایان سال جاری عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری  ارومیه خاطر نشان کرد: در شهر ارومیه حدود 5128 دستگاه تاکسی پلاک زرد مشغول به جابه جایی مسافران است.

کد خبر : ۳۳۷۹۴۷