خبرگزاری کار ایران

معاون فروش کرمان موتور؛

دنبال شراکت با برندهای مطرح دنیا هستیم

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۸۶۷

در میان شرکت‌های بزرگی که برای شراکت با خودروسازان ایرانی مطرح هستند می‌توان از فولکس واگن نام برد که ما به دلیل همکاری قبلی با این شرکت شانس زیادی برای جذب و شراکت با این خودروساز بزرگ و مطرح را داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا امیر حسین یزدانی معاون بازاریابی و فروش کرمان موتور در جمع خبرنگاران گفت: ما منطقی‌ترین قیمت‌گذاری را در میان خودروهای چینی بازار ایران و حتی رقبای دیگر خود داریم و با حداقل سود، خودرو عرضه می‌کنیم.

یزدانی ادامه داد: در میان شرکت‌های بزرگی که برای شراکت با خودروسازان ایرانی مطرح هستند می‌توان از فولکس واگن نام برد که ما به دلیل همکاری قبلی با این شرکت شانس زیادی برای جذب و شراکت با این خودروساز بزرگ و مطرح را داریم.

معاون بازاریابی و فروش کرمان موتور با اشاره به حضور و ماندگاری خودروسازان چینی در ایران افزود: با ورود خودروسازان بزرگ به ایران باز هم چینی‌ها در بازار ایران حضور چشمگیری خواهند داشت زیرا این چینی‌ها هستند که برنده جنگ قیمتی در کلاس‌های خودرو مختلف خواهند بود.

وی با اشاره به تنوع و ارتقای کیفیت محصولات گفت: در چند سال اخیر توانستیم با همکاری شرکای خود هم تنوع محصولات‌مان را در بازار بیشتر کنیم و هم میزان رضایتمندی مشتریان را از محصولات و خدمات پس از فروش خود افزایش دهیم.

یزدانی همچنین از s5 به عنوان محبوب ترین خودروی حال حاضر کرمان موتور نام برد و افزود: خودروی پر آپشن و لوکس لیفان 820 هم به زودی وارد بازار می شود و تلاش می کنیم مثل گذشته با یک قیمت گذاری منطقی رقابت خوبی با خودروهای همکلاس رقبا داشته باشیم.

وی با اشاره به گسترش شبکه خدمات پس از فروش کرمان موتور خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هم شبکه خدمات پس از فروش را گسترش دادیم و هم قطعات یدکی مورد نیاز مشتریان تامین و ذخیره شده است.

یزدانی با اشاره به رکود بازار که از اوایل تابستان تشدید شده و حجم تولید کارخانجات خودروساز را کاهش داده است، اظهار داشت: در 9 ماهه امسال 25 هزار دستگاه خودرو تولید کرده ایم که این رقم با هدفگذاری شرکت که تولید 60 هزار دستگاه خودرو بود فاصله معناداری دارد. امروز روزانه 150 دستگاه خودرو در کارخانه کرمان موتور تولید می‌شود درحالیکه پیش از رکود کارخانه با سه شیفت کار روزانه 300 دستگاه خودرو تولید می‌کرد.

معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور با اشاره به شرایط بازار خودرو در کشور بعد از اجرای برجام، گفت: هنوز هیچ چیز قطعی نیست. اما به اعتقاد بنده چینی‌ها در بازار ایران ماندنی هستند زیرا این خودروها هرساله روند رو به رشد را پشت سر می‌گذارند و محصولات متنوعی را راهی بازار می‌کنند.

یزدانی با بیان اینکه بعد از لغو تحریم‌ها جنگ قیمتی در بازار خودرو اجرا خواهد شد، افزود: در این شرایط خودروهای چینی با قیمت مناسب می‌توانند تا حدودی سهم بازار را در اختیار خود قرار دهند. البته حضور برندهای مختلف بعد از لغو تحریم‌ها در بازار ایران فروش خودروهای چینی را تحت الشعاع قرار می‌دهد. اما این موضوع خللی در سرعت فعالیت این شرکت‌ها در بازار ایران نخواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز