خبرگزاری کار ایران

سرلشکر فیروزآبادی:

امیدوارم توقیف شناورهای آمریکایی درسی برای سنگ‌اندازان کنگره باشد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به توقیف دو فروند شناور آمریکایی در محدوده آب‌های سرزمینی کشورمان گفت: خداوند در این حادثه به آمریکایی‌ها آموخت که تا چه حد در برابر نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی آسیب‌پذیرند و اگر درایت و حسن نیت فرماندهان ما نبود امروز آن‌ها با یک مصیبت جدید مواجه می‌شدند.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر بسیجی سید حسن آقایی فیروزآبادی در گفت‌وگویی اظهار داشت: خداوند با حادثه روز گذشته در شمال خلیج فارس یک بار دیگر بیداری و دقت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در برابر تحرکات آمریکایی‌ها در منطقه را نشان داد و به آن‌ها آموخت که تا چه حد در برابر نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی آسیب‌پذیرند، و اگر درایت و حسن نیت فرماندهان ما نبود امروز آمریکایی‌ها با یک مصیبت جدید مواجه می‌شدند.

وی در ادامه گفت: آن دسته از نمایندگان کنگره آمریکا که هر روز برای ایران مشکل جدیدی طراحی می‌کنند ظاهرا اطلاعات درستی ندارند و با چشم بسته و دور از واقعیت‌ها به ضرر ملت آمریکا اقدام می‌کنند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پایان تصریح کرد: امیدوارم حادثه شمال خلیج فارس که احتمالا آخرین اشتباه نیروهای آمریکایی در منطقه نیست، درسی برای سنگ‌اندازان در کنگره آمریکا باشد.

کد خبر : ۳۳۷۸۳۳