خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استانداری فارس:

اختلاف و دوگانگی پذیرفته شده نیست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: در برگزاری انتخابات همه باید کمک کنند و با هم حرکت کنیم تا اختلاف و دوگانگی ایجاد نشود چرا که اختلاف پذیرفته شده نیست.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی فرمانداری شهرستان لامرد،صبح امروز جلسه مشترک ستاد انتخابات استان فارس و فرمانداران و بخشداران حوزه انتخابیه لامرد و مُهر با حضور پژوهش معاون سیاسی  امنیتی اجتماعی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان فارس و همچنین هاشمی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری فارس  در  مرکز ستاد حوزه انتخابیه لامرد و مهر  برگزار شد.

عبدالرضا منصوری فرماندار شهرستان لامرد گفت: در حوزه انتخابیه لامرد و مهر با هماهنگی و همدلی هایی که وجود داشت از ابتدای فرآیند انتخابات همه امور برابر قانون و جدول زمان بندی انجام شده است.

در مرحله تعیین شعب اخذ رأی در حوزه انتخابیه هستیم

وی ادامه داد: با اتمام فرآیند ثبت نام و بررسی صلاحیت نامزدها در هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه هم اکنون در مرحله تعیین شعب اخذ رأی در حوزه های اصلی و فرعی حوزه انتخابیه هستیم که پس از بررسی و اخذ نظر هیات محترم نظارت در موعد مقرر نهایی خواهد شود.

حوزه انتخابیه لامرد و مُهر

منصوری با اشاره به رصد و مراقبت دستگاه‌های مربوطه در حوزه انتخابات و تخلفات، اضافه کرد: برای برگزاری یک انتخابات خوب نیاز به مشارکت همه مردم و ایجاد شور و نشاط در جامعه همراه با رعایت قانون هستیم که این امر در حوزه انتخابیه به خوبی تحقق یافته است.

رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه لامرد و مهر با بیان اینکه تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخاباتی قانونمند و پر نشاط در این حوزه صورت گرفته است، گفت: هماهنگی و همدلی بسیار خوبی بین مسئولان مختلف دستگاه‌های اجرایی قضایی و امنیتی شهرستان وجود دارد تا بتوانیم ضمن رعایت قانون انتخابات پر نشاط و خوبی برگزار کنیم.

وی در خاتمه سخنان خود با اشاره به هزینه های برگزاری انتخابات، افزود: در حوزه هزینه های مالی برگزاری انتخابات با مشکلات عدیده ای مواجه هستیم که این امر با توجه به سال سختی که دولت محترم در آن قرار دارد وضعیت دشواری را به وجود آورده است.

در ادامه پژوهش معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ضمن قدردانی از زحمات ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه لامرد و مهر گفت: در برگزاری انتخابات همه باید کمک کنند و با هم حرکت کنیم تا اختلاف و دوگانگی ایجاد نشود چرا که اختلاف پذیرفته شده نیست.

وی افزود: باید از کنار مسائل حاشیه ای عبور کرد و نگاه سیاسی را کنار گذاشت تا بتوانیم به جلو حرکت کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس

رئیس ستاد انتخابات استان فارس ضمن اعلام این مطلب که تاکنون روند امور انتخابات در حوزه انتخابیه لامرد و مهر به خوبی انجام شده است،خاطرنشان کرد: ان شاالله فرآیندهای بعدی انتخابات نیز در چارچوب قانون پیش برده شود.

لازم به ذکر است در ادامه کارگاه آموزشی ویژه هیات های اجرایی حوزه انتخابیه شهرستان‌های لامرد و مهر با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس در سالن شهید جنگ آور فرمانداری لامرد برگزار شد.

کارگاه آموزشی هیئت های اجرایی حوزه انتخابیه لامرد و مُهر

کد خبر : ۳۳۷۷۶۲