خبرگزاری کار ایران

مصوبه جدید وزارت علوم برای انجام اردوهای راهیان نور

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۷۴۵

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: مصوبه‌ای در این وزارتخانه تدوین شده که براساس آن ستاد راهیان نور در سطح ملی زیر نظر وزیر علوم و در سطح منطقه‌ای زیر نظر روسای دانشگاه‌ها فعالیت خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، سید ضیا هاشمی با اعلام این خبر گفت: این مصوبه به طور کامل تدوین شده و به زودی به تمامی دانشگاه‌های کشور ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان اینکه وزارت علوم برنامه دارد ظرفیت اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور را افزایش دهد، افزود: درحال حاضر برخی از اتوبوس‌های دانشگاه‌ها به دلیل محدودیت‌های قانونی پلیس راه نمی‌توانند سفرهای خارج از شهر داشته باشند که امیدواریم با هماهنگی و تعامل در حل این مشکلات بتوانیم، ظرفیت‌ها را افزایش دهیم.

معاون فرهنگی وزارت علوم گفت: طبق برنامه سال‌های گذشته در مسیرهایی که امکان سفرهای ریلی داشته باشند دانشجویان از طریق قطار به اردوهای راهیان نور اعزام خواهند شد.

هاشمی گفت: دانشگاه‌ها می‌توانند برای اعزام دانشجویان و اساتید به اردوهای راهیان نور برنامه ریزی کنند و در سال‌های گذشته برخی از دانشگاه‌ها کاروان‌های استادان خود را به این سفر از طریق مسیرهای هوایی اعزام کردند که در سال جاری نیز دانشگاه‌ها می‌توانند این روند را ادامه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز