خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل امور اجتماعی استانداری گیلان:

نقش سازمان‌های مردم‌نهاد در جشن‌های دهه‌فجر پررنگ باشد

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۶۷۵

سرپرست اداره‌کل امور اجتماعی و فرهنگی استاندار گیلان عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: نقش سازمانهای مردم نهاد در جشن های بزرگداشت دهه مبارک فجر باید پررنگ باشد.

به گزارش ایلنا، یونس رنج‌کش در جلسه هماهنگی مدیران‌عامل سازمان‌های مردم‌نهاد استان برای حضور در برنامه‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی به رهبری حضرت امام‌خمینی (ره) بود که در طول 37 سال گذشته دست آوردهای مختلفی را در حوزه‌های مختلف داشته و نقش مردم در این دست‌آوردها ستودنی است.

وی اضافه کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد به عنوان بخشی از سرمایه اجتماعی‌های که از دست‌آوردهای انقلاب اسلامی است می‌توانند در معرفی آنچه از انقلاب اسلامی بدست آمده نقش مهمی ایفا کنند.

رنج‌کش ضمن تشکر از زحمات و خدمات داوطلبانه سازمان‌های مردم نهاد تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی ایران، نقش موثر مردم در صحنه‌های حمایت از نظام جمهوری اسلامی در طول سال‌های پیروزی انقلاب تاکنون است که نمایانگر نقش سازمان‌های مردم‌نهاد در آگاهسازی و تقویت مشارکت اجتماعی است.  

وی افزود: تاریخچه شکل‌گیری انقلاب اسلامی با شروع حرکت مردمی و حضور همه اقشار مردم در راستای ایجاد تغییرات بنیادین اساسی به رهبری حضرت امام(ره) آغاز و در طول سال‌ها شاهد تغییرات بزرگی بودیم که پایه این تغییرات هم مردم هستند.

رنج‌کش افزود:  علی‌رغم تهدیدات موجود حرکت رو به رشد نظام جمهوری اسلامی و صبر و متانت و تحمل مردم با نگاه همگرایانه کاملا ملموس است

 وی ادامه داد. در دوران دفاع‌مقدس همه ملت از هر طیف و جریان سیاسی با هم از موجودیت و آب  خاک و نظام خودشان دفاع و این بردباری مردم و ایثار و از خودگذشتگی شهدای گرانقدر عامل  آرامش امروزه ماست که مدیونشان هستیم.

سرپرست محترم اداره کل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان اظهار داشت: تشکل‌های اجتماعی با ارائه خدمات آموزشی، اجتماعی و حمایتی به‌عنوان سرمایه‌های بالقوه نقش موثری در توانمندسازی نظام دارند و  با توجه به حضور همیشگی این تشکل‌ها در جریان رو به رشد کشور و نیاز به مشارکت اجتماعی و نقش مردمی آنها بر آن شدیم از ظرفیت موجود در برگزاری هرچه بهتر جشن پیروزی انقلاب اسلامی با نوآوری و خلافیت و ارائه برنامه های منسجم بهره مند شویم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز