خبرگزاری کار ایران

کاهش ریسک‌های سرمایه‌گذاری خارجی در زیرساخت های حمل و نقل

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۶۱۹

مشاور مدیرعامل در تامین منابع مالی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل از آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای مختلف در زمینه سرمایه‌گذاری و احداث پروژه‌ها خبر داد، گفت: وزارت راه و شهرسازی این توانایی را دارد تا تمام ریسک‌های فاینانس را رفع کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل، حسین تاجیک در جلسه ای با اشاره به هزار کیلومتر آزادراه و بیش از سه هزار کیلومتر راه‌‌آهن قابل سرمایه‌گذاری در ایران آمادگی کامل شرکت ساخت و توسعه را در زمینه همکاری با اسپانیا اعلام کرد و ازموقعیت جدید ایران برای برداشتن ریسک‌های متعدد در زمینه سرمایه‌گذاری در پروژه‌های راهسازی خبر داد.

وی با تاکید بر ضمانت دولت و بانک مرکزی در خصوص سرمایه گذاری خارجی گفت: وزارت راه و شهرسازی این توانایی را دارد تا تمام ریسک‌های فاینانس که ممکن است شرکت‌های سرمایه‌گذار با آن مواجه شوند از روی میز بردارد و  اطمینان کافی می دهیم  که در این زمینه هیچ گونه نگرانی شما را تهدید نمی کند.

مشاور مدیرعامل در تامین منابع مالی تاکید کرد: دوره پسا تحریم وضعیت مناسبی برای کاهش ریسک سرمایه‌گذاری ایجاد کرده است و شرکت‌های خارجی می‌توانند با اطمینان خاطر در پروژه‌های زیرساختی وارد شوند.

تاجیک ضمن اعلام آمادگی ایران برای گسترش همکاری با شرکت های اسپانیایی گفت: در حال حاضر در ایران بیش از حدود 660 پروژه راه و راه آهن در دست اجرا است که برای تکمیل آن به میلیاردها یورو سرمایه‌گذاری نیاز است و تلاش وزارت راه و شهرسازی بر ایجاد فضای مناسب برای مشارکت شرکت های خارجی در احداث این پروژه ها است.

همچنین نماینده اسپانیا نیز در این جلسه با اشاره به علاقمندی شرکت‌های اسپانیایی برای سرمایه‌گذاری در ایران هدف خود را از حضور در ایران شناسایی موقعیت‌ها و فراهم کردن شرایط برای همکاری با ایران در احداث پروژه‌های زیربنایی عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز