خبرگزاری کار ایران

ثبت نام 41 تیم برای حضور در تور جهانی والیبال ساحلی کیش

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۶۰۰

ثبت نام برای حضور در تور جهانی والیبال ساحلی کیش از 23 روز پیش آغاز شده است و تاکنون 41 تیم برای حضور در این رقابت ها ثبت نام کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، جمهوری اسلامی ایران از 25 تا 30 بهمن ماه برای نخستین بار میزبان تور جهانی والیبال ساحلی است که این رقابت ها به میزبانی کیش برگزار خواهد شد.

ثبت نام برای حضور در این رقابت ها از 30 آذرماه آغاز شده است و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

در 23 روز گذشته 41 تیم از 17 کشور جهان برای حضور در تور جهانی والیبال ساحلی کیش ثبت نام کردند که ایتالیا با 6 تیم و لهستان با 5 تیم بیشترین ثبت نام را داشته اند. تاکنون 10 کشور اروپایی در این رقابت ها ثبت نام کرده‌اند.

تور جهانی والیبال ساحلی کیش در دو جدول مقدماتی و اصلی بر اساس رنکینگ جهانی تیمها برگزار می شود که رقابتهای جدول مقدماتی با حضور 32 تیم پیگیری خواهد شد تا هشت تیم به جدول اصلی صعود کنند.

در جدول اصلی نیز رقابتها با حضور 24 تیم به اضافه هشت تیم صعود کننده از جدول مقدماتی (جمعا 32 تیم) برگزار می شود.

با توجه به استقبال کشورها از این رقابتها پیش بینی می‌شود تعداد تیم های ثبت نام کننده تا پایان مهلت ثبت نام از حد مجاز بیشتر شود و به همین دلیل رنکینگ تیم ها مبنای حضورشان در جدول اصلی و مقدماتی خواهد بود.

اسامی 41 تیم ثبت نام کرده در تور جهانی کیش تا صبح امروز سه شنبه:

ایتالیا (۶تیم)، اتریش (۵تیم)، لهستان (۵تیم)، آلمان (۳تیم)، کانادا (۳تیم)، ترکیه (۳تیم)، چین (۳تیم)، جمهوری چک (۲تیم)، قطر (۲تیم)، ایران (2 تیم) استرالیا، بلژیک، انگلستان، فرانسه، لتونی، سوئیس و ونزوئلا هرکدام یک تیم.

حضور تیم های ملی والیبال الف (بهمن سالمی و رحمان رئوفی) و ب (صابر هوشمند و عباس پورعسگری) ایران نیز در جدول اصلی این رقابت ها قطعی است و براساس اعلام کسری غفوری دبیر سازمان ساحلی احتمال حضور چند تیم دیگر از ایران در جدول مقدماتی وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز