خبرگزاری کار ایران

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان

کمک 6 میلیاردی لرستانی‌ها به بازسازی عتبات عالیات

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان از کمک شش میلیارد ریالی لرستانی‌ها به بازسازی عتبات عالیات در9 ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، اصغرحقی‌پور مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان در جمع خبرنگاران،افزود: امسال مردم لرستان بیش از6میلیارد ریالبرای بازسازی عتبات عالیات کمک کرده‌اند.

وی اظهار کرد: حدود 5میلیارد ریال از کمک‌های مردم لرستان به بازسازی عتبات عالیات به‌صورت وجه نقد بوده است.

حقی‎پور یاد آور شد: یک کیلو و 117گرم طلا، بیش از دو کیلو نقره و مابقی به‌صورت مس،استیل و دیگر فلزات قیمتی جمع‌آوری شده که اولویت نیت نذورات مردم عتبات عالیات بوده تا ستاد بازسازی عتبات عالیات بتواند در راستای فعالیت‌های خود از آن استفاده کند.

 وی تصریح کرد: مردم ولایت‌مدار لرستان در همه زمینه‌ها کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را برای بازسازی ستاد عتبات عالیات به این ستاد اهدا کرده‌اند.

حقی‌پور خاطرنشان کرد: علاوه بر نذورات یاد شده در حال حاضر با اهدای کمک‌ها و نذورات مردمی در لرستان، در سرداب غیبت امام زمان با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال و در ابعاد 259 سانتی متر در 345 سانتی متر و با چوب ساج برمه‌ای ساخته می‌شود.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان اظهار کرد: میزان جمع‌آوری نذورات مردم لرستان برای بازسازی عتبات عالیات در سال93 حدود7میلیارد ریال  بوده است.

کد خبر : ۳۳۷۵۵۸