خبرگزاری کار ایران

روز یک شنبه در کمیسیون اجتماعی مجلس:

مطالبات کارگران پست های فشار قوی پیگیری شد/ نمایندگان وزارت نیرو باز هم غایب بودند

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۵۳۹

روز یک شنبه یک نشست مشترک در کمیسیون اجتماعی مجلس با حضور مسئولان سازمان مدیریت و نمایندگان کارگران پست های فشار قوی برق جهت پیگیری مطالبات این کارگران برگزار شد/ نمایندگان وزارت نیرو باز هم غایب بودند.

به گزارش ایلنا، روز یک شنبه (۱۹ دی ماه) یک نشست مشترک جهت پیگیری مطالبات کارگران پست‌های فشار قوی برق در کمیسیون اجتماعی مجلس برگزار شد.

در این نشست، نمایندگان فراکسیون کارگری مجلس، اعضای شورای کارگران اپراتوری برق و دبیر عالی شورای سازمان مدیریت و برنامه حضور داشتند اما از قرار معلوم نمایندگان وزارت نیرو باز هم در این جلسه غایب بودند.

اعضای شورای کارگران اپراتوری برق درباره نتیجه این جلسه گفتند: مقرر شد طرح یک فوریتی به نام «حقوق و مزایا و استمرار قرارداد کارگران تا زمان بازنشستگی» که از مدت‌ها پیش در دستور کار مجلس قرار گرفته بود دنبال شود.

این کارگران گفتند: طبق وعده‌های داده شده ظاهرا به صورت همزمان قرار است سازمان مدیریت پیشنهاد وزارت نیرو مبنی بر عقد قرارداد دائم کارگری با این اپراتور‌ها را بررسی و نتیجه را به مجلس اطلاع دهد.

این کارگران در عین حال از عدم حضور نمایندگان وزارت نیرو ابراز نارضایتی کردند و گفتند: غیبت نمایندگان کارفرما یا‌‌ همان وزارت نیرو در جلسات پیگیری مطالبات به نگرانی و عدم رضایت کارگران دامن زده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز