خبرگزاری کار ایران

فرماندار آران و بیدگل تاکید کرد

ایجاد فضای آرام و به دور از سائل حاشیه‌ای مدنظر مسئولان اجرایی انتخابات قرار گیرد

فرماندار آران و بیدگل گفت: ایجاد فضای آرام و به دور از تنش و مسائل حاشیه‌ای مدنظر مسئولان اجرایی انتخابات قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا  در آران و بیدگل، ابوالفضل معینی نژاد، در جلسه هیات اجرایی انتخابات شهرستان با حضور فرماندار آران و بیدگل، افزود: مردم همیشه پشتیبان نظام مقدس و ولایت فقیه بوده‌اند  و با حضور در عرصه‌های سرنوشت‌ساز از جمله انتخابات، وفاداری خود را به نظام ثابت کرده‌اند.

معینی نژاد، با اشاره به نشست‌های انتخاباتی و بازدید از شعب انتخابات  این شهرستان گفت: 68 شعب اخذ رأی در این شهرستان شامل 64 شعبه ثابت و 4 شعبه سیار درنظر گرفته شده که طی بازدیدهای به عمل آمده از شعب اخذ رأی مشکلات بررسی و حل شده است.

سرپرست فرمانداری کاشان نیز در این نشست با اشاره به میزان مشارکت بالای مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در انتخابات گذشته گفت: مردم این منطقه با توجه به اهمیت سیاسی و مذهبی و علم اینکه انتخابات در سرنوشت آنها تاثیر دارد حضور گسترده و پرشوری در انتخابات داشته و دارند.

«حمیدرضا مومنیان» افزود: خوشبختانه گزارش‌های انتخاباتی دراین منطقه نشان از انتخابات سالم و به دوراز حاشیه از جهت امنیت، سلامت و قانون‌مندی در ادوار مختلف انتخاباتی بوده است.

وی با اشاره به اینکه 4 نفر از مجموع 46 نفر داوطلب دهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل انصراف داده‌اند افزود: فرآیند احراز صلاحیت کاندیداهای این دوره از انتخابات مجلس در این حوزه انتخابی در هیات اجرایی انجام گرفته و صلاحیت افرادی که احراز نشده بصورت محرمانه به آنها ابلاغ شده است.

کد خبر : ۳۳۷۵۳۷