خبرگزاری کار ایران

در نامه کارگران قراردادی منطقه ویژه بندر عنوان شد؛

رسیدگی اداره کار به مشکل تبعیض مزدی کارگران قراردادی بندر امام

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۳۹۳

کارگران قرارداد موقت بندر امام خمینی با ارسال نامه ای خطاب به مسئولان منطقه خواهان رسیدگی به مطالبات برآورده نشده خود شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا به دنبال برپایی اجتماع صنفی کارگری که در روز یکشنبه، بیستم دی ماه سال جاری در مقابل دفتر اداره کار منطقه ویژه بندر امام برگزار شد، شرکت کنندگان در این اجتماع صنفی از طریق امضا نامه مشترکی  پیگیری مطالبات صنفی خود را خواستار شدند.

در جریان تجمع صنفی مذکور حدود ۶۰۰ نفر ازکارگران موقت بندر امام خمینی نسبت به آنچه که تبعیض در محاسبه و پرداخت دستمزد و مزایا و عدم امنیت شغلی عنوان می‌شود مقابل اداره کار منطقه ویژه بندر امام تجمع کرده بودند.

از قرار معلوم این نامه که در پایان اجتماع صنفی مورد نظر توسط کارگران شرکت کننده امضا شده‌است به مسئولان اداره سایت شماره 1 منطقه ویژه بندر امام و سایر مسئولان مربوطه تحویل شده است.

براساس تصاویری که توسط منابع ایلنا از این طومار تهیه شده است، خطاب به رئیس اداره کار منطقه ویژه اقتصادی بندر امام آمده است: ما پرسنل مدت موقت پتروشیمی بندرامام حاضر در اداره کار که جهت دریافت صدور دریافت صدور رأی اداره کار در مورد پرونده اینجانبان مراجعه نموده‌ایم با توجه به عدم اعلام رأی، کما فی السابق خواهان احقاق حق بوده و خواهشمندیم که هر چه سریع‌تر اعلام رأی بفرمائید.

در ادامه این نامه کارگران معترض با انتقاد از عدم رسیدگی مسئولین به خواسته‌های جمعی کارگران گفته‌اند با رسیدگی به مطالبات طبق ماده ۳۸ قانون کار و ۲۷ مناطق ویژه و مقاوله نامه شماره ۱۰۰ بین الملل در جهت رفع تبعیض اقدام فرموده و از تجمع مجدد پرسنل خودداری فرمائید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز