خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت؛

فجرسپاسی از لیگ یک کناره‌گیری می‌کند!

قنبری تهدید کرد که تیم فوتبال فجرشهید سپاسی از لیگ یک کناره‌گیری خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز با انتشار نامه‌ای از احتمال کناره‌گیری تیمش از لیگ دسته اول خبر داد.

متن نامه به این شرح است:

بسمه تعالی

با توجه به تلاش‌های مدیریت باشگاه و تمامی توان و غیرت بازیکنان و کادر فنی توانسته‌ایم جایگاه خوبی در جدول رده‌بندی در نیم فصل اول مسابقات لیگ آزادگان بدست آوریم و با کسب 40 امتیاز و تنها با اختلاف یک امتیاز نسبت به تیم صدرنشین در جایگاه دوم قرار بگیریم .

در شرایطی که تمامی رقبا و مدعیان صعود به لیگ برتر ( تیم های بالانشین ) اقدام به تقویت خود برای حضوری قدرتمند در نیم فصل دوم نموده اند متاسفانه تیم فجر  شهید سپاسی به دلایل مالی نتوانسته در نقل و انتقال انچنان که باید عمل کند و حتی یکی از بهترین مدافعان تیم ( رامتین سلیمان زاده ) به تیم رقیب یعنی پیکان تهران انتقال پیدا کرد که همین مساله باعث شده برخی دیگر از بازیکنان نیز به دلیل عملی نشدن تعهدات باشگاه در فکر جدایی از باشگاه قرار گیرند .

علی رغم جلسات متعددی که در خصوص وضعیت بودجه باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز در سال گذشته و جاری صورت گرفته بود و قرار بر همکاری شد ولی متاسفانه هیچ کدام از وعده های داده شده به سرانجام نرسید و هیچ گونه کمک مالی از هیچ نهادی صورت نگرفت و همچنان در روند تیم داری دچار مشکل هستیم و خواستار این هستیم که مسولین استان این تیم ارزشی را دریابند . اگر کمکی از جانب مسولین نشود میبایست بر خلاف میل قلبی از ادامه مسابقات کناره گیری کنیم.

در شرایطی که 20 بازی پشت سر گذاشته ایم هیچ کدام از مسولین ( نمایندگان محترم مجلس و شهردار محترم و...) اصلا احوالی از تیم شهر و استان نمی گیرند . مردم شریف بدانند که ما بازی به بازی تصمیم می گرفتیم اما  به این روش ادامه دادن خیلی سخت است چرا که الان تیم در مکان خوبی قرار دارد و مردم شریف استان فارس و شیراز انتظار صعود دارند لیکن اگر مشکل مالی حل نشود  کار سختی پیش روی ما هست ، تیم های پایه نیز که در مسابقات لیگ برتر کشور بازی میکنند دارای مشکلات فراوانی می باشند و باید عرض کنم که اگر مشکل حل نشود آنها هم نمی‌توانند ادامه دهند .

کد خبر : ۳۳۶۷۵۰