خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد به ایلنا خبرداد

سفر مشاور و کارشناسان نهاد ریاست جمهوری به روستاهای کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد از سفر مشاور و کارشناسان معاونت توسعه روستائیان نهاد ریاست جمهوری به 2 روستای این استان خبر داد.

فریبا رحمانپور در گفت‌وگو با ایلنا از یاسوج گفت: سرکارخانم اشرفی مشاور دکتر سیدابوالفضل رضوی معاون توسعه روستائیان و مناطق محروم ریاست جمهوری و سرکارخانم الیاسی کارشناس این معاونت به کهگیلویه و بویراحمد سفر 2 روزه‌ای خواهند داشت.

وی با تشریح برنامه‌های سفرمشاور و کارشناسان نهاد معاونت توسعه روستائیان نهاد ریاست جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: بازدید ازکارگاه تولیدی زنان بخش پاتاوه و تولیدی گل رز کریک شهرستان دنا، حضور در کارگروه تخصصی بانوان و خانواده به همراه حضور در جمع بانوان روستای " دم دره " شهرستان چرام از مهمترین برنامه‌ای این سفر است.

مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: مشاور و کارشناسان برای بررسی مشکلات حوزه زنان و دختران روستایی این استان به روستای " دم دره چرام " سفر خواهند کرد.

رحمانپور زمان سفر مسوولان مرتبط با بانوان در نهاد ریاست جمهوری به روستای " دم دره چرام " را یکشنبه بیستم دی ماه 94 عنوان کرد.

وی گفت: دست اندرکاران رسانه‌ها می‌توانند در این سفر، مشاور و کارشناسان معاونت توسعه روستائیان نهاد ریاست جمهوری به روستای دم دره چرام را همراهی کنند.

به گزارش ایلنا، روستای " دم دره چرام " در سه کیلومتری شهر چرام مرکز شهرستان واقع شده که دارای اماکن ریبای گردشگری است.

امامزاده بی بی رشیده(س) در جوار این روستا واقع شده که پذیرای زائرین از سراسر ایران اسلامی و حتی کشورهای حوزه خلیج فارس است.

کد خبر : ۳۳۶۷۰۸