خبرگزاری کار ایران

مدیر راهداری گیلان خبر داد

ایمن‌سازی و آشکارسازی نقاط پرحادثه شهرستان‌های رشت و فومن

به منظور تکمیل آشکارسازی سرعت‌گیر نصب شده در محورهای استحفاظی شهرستان رشت برنامه احیاء و اجرای رنگ آمیزی سرعت‌گیر جهت تامین دید مناسب و افزایش ایمنی ترافیک در دست اقدام است.

محمود ایرانپرست مدیر راهداری گیلان در حاشیه بازدید از راه‌های رشت ظهر امروز به خبرنگار ما گفت: شناسایی، آشکارسازی و ایمن‌سازی نقاط پرحادثه به عنوان اقدامی زودبازده برای افزایش ایمنی و کاهش سوانح و تصادفات در محورها محسوب می‌شود و این امر همواره در برنامه‌ریزی‌های مرتبط با ایمنی راه‌ها مد نظر بوده است.

مدیر راهداری گفت: عملیات احداث سرعت‌گیر استاندارد در ابتدای محور فومن-شفت با استفاده از ۲۷ تن آسفالت و بهره‌گیری از یک دستگاه کامیون ولوو، یک دستگاه گریدر و یک دستگاه غلطک به اتمام رسید.

ایرانپرست به دیگر اقدامات انجام شده در راستای ایمن‌سازی اشاره کرد و گفت: اجرای عملیات ایمن‌سازی، نصب علائم، رنگ آمیزی پایه علائم، اجرای نقوش افقی، مرمت چراغ‌های چشمک زن در محور رودبنه-چاف در شهرستان لاهیجان، نصب علایم ایمنی به تعداد ۲۰ عدد در راه‌های طرفین پل ارتباطی جدیدالحداث راه روستایی توچی پایه بست حوزه استحفاظی شهرستان رشت انجام شد.

ایرانپرست گفت: جهت ایمن‌سازی و بهبود بستر جاده، عملیات بهسازی و لکه گیری آسفالت محورهای روستایی چهارراه پل به سد سنگر، قاضیان _ دلچه به تویسراوندان و راه روستایی شیخ علی بست در شهرستان رشت جمعأ به طول ۳۱ کیلومتر با مقدار ۵۲ تن آسفالت گرم انجام شد.

کد خبر : ۳۳۶۶۹۲