خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل منطقه آزاد کیش؛

نیروی انتظامی ضمن حفظ اقتدار باید با رافت کامل برخورد کند

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه نیروی انتظامی ضمن حفظ اقتدار با رافت کامل برخورد کند افزود : با توجه به گردشگری بودن منطقه بدرفتاری ، بداخلاقی و برخورد نامناسب سبب ریزش در گردشگری خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علی اصغر مونسان در جمع درجه داران و سربازان نیروی انتظامی در محل فرماندهی انتظامی کیش با بیان اینکه با توسعه جزیره فعالیت نیروی انتظامی نیز افزایش خواهد یافت افزود: این نیرو از اینکه منطقه آزاد کیش را یک جزیره بداند باید خارج شود زیرا منطقه آزاد کیش شامل چهار جزیره کیش ، هندورابی ، فارور کوچک و فارور است .

وی با اشاره به ماموریت کیش در حوزه گردشگری اظهار داشت : تمامی دستگاهها در این جزیره مهم و تاثیر گذار و با دیگر مجموعه ها در ارتباط هستند بنا براین همه باید تلاش کنیم تا گردشگری بیش از پیش توسعه یابد .

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر اینکه گردشگری از صنایع بسیار حساس است گفت : در این صنعت بیش از ابزار با افراد سرو کار داریم بنابراین بدرفتاری، بداخلاقی و برخورد نامناسب سبب ریزش در گردشگری خواهد شد .

وی با قدردانی از زحمات نیروی انتظامی در حفظ نظم و امنیت در جزیره کیش گفت: این نیرو ضمن حفظ اقتدار با رافت کاملی که از دین اسلام آموخته باید برخورد کند.

رئیس شورای تامین منطقه آزاد کیش اظهار داشت : امر به معروف و نهی از منکر در صدر کار قرار داشته باشد و اگر موردی مشاهده می شود نیروی انتظامی با کار اصلاحی، اخلاق مناسب و اعمال قانون با آن برخورد کند.

وی به خدمات ارزشمند نیروی انتظامی در داخل کشور اشاره کرد و گفت: همانطور که قرار است همه چیز در کیش پایلوت بشود نیروی انتظامی نیز در جزیره باید با داخل کشور متفاوت باشد .

مونسان افزود : با تذکر و لبخند نیز می توان اعمال قانون کرد اما باید با تخلفات اساسی برخورد محکم صورت گیرد .

فرمانده نیروی انتظامی کیش نیز در این مراسم به رسالت سنگین این نیرو در حوزه دریابانی، انتظامی و پلیس فرودگاه اشاره کرد و گفت: زمانی که فرد لباس سربازی بر تن کرد رفتار و بیان او به پای نیروی انتظامی نوشته خواهد شد.

سرهنگ حسین دهکی گفت : نیروی انتظامی کیش برای به روز بودن همواره تحت آموزش های متمرکز در جزیره و شهرهای دیگر بوده است تا بتواند به پلیسی هوشمند ، سریع و چابک تبدیل شود .

وی با بیان اینکه جزیره کیش جزیره ای گردشگری و اقتصادی است اظهار داشت : برای رسیدن به این هدف باید پلیس و نیروی انتظامی به نقطه مطلوب برسد.

دهکی با تاکید بر اینکه برای رسیدن به هدف باید با شتاب بیشتری حرکت کنیم اضافه کرد : پلیس باید هوشمند ، اهل تفاهم و سریع باشد تا بتواند وظایف خود را به درستی انجام دهد و حق کسی ضایع نشود.

وی تصریح کرد : آموزش ، مطالعه کردن ، توجه به تعالیم دینی و بررسی موضوعات نهج البلاغه از برنامه های عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در کیش است که به خوبی انجام می شود .

سرهنگ دهکی با بیان اینکه مدیر عامل منطقه آزاد کیش همواره پشتیبان این نیرو بوده اند افزود : بخش زیادی از موفقیت های این نیرو مرهون زحمات مدیر عامل منطقه آزاد کیش است .

در این مراسم جمعی از معاونان ،مدیران و فرماندهان نیروی انتظامی کیش نیز حضور داشتند.

کد خبر : ۳۳۶۶۸۲