خبرگزاری کار ایران

فراخوان شناسایی شرکت‌های توانمند در تولید نرم افزار آموزشی زبان فارسی

بنیاد سعدی قصد دارد با شناسایی شرکت‌های دارای صلاحیت فنی، پروژه «نرم افزار هوشمند آموزش زبان فارسی» ویژه غیرایرانیان و نسل سوم و چهارم ایرانیان مقیم خارج کشور را تهیه و تولید کند.

به گزارش ایلنا، بنیاد سعدی با هدف آموزش و گسترش زبان فارسی در جهان و در راستای تهیه و تولید «نرم افزار هوشمند آموزش زبان فارسی» ویژه غیر ایرانیان و نسل سوم و چهارم ایرانیان مقیم خارج کشور، در صدد شناسایی شرکت‌های دارای صلاحیت فنی برای همکاری در تهیه این نرم‌افزار است.

بنیاد سعدی قصد دارد «نرم افزار هوشمند آموزش زبان فارسی» را به گونه‌ای طراحی و تولیدکندکه بتواند با بهره‌مندی ازتکنیک‌هاینوین فناوری آموزشی و هوشمندسازی، نیازهای مخاطب را برطرف و زبانفارسیرابه بهترین شیوه بهزبان-آموز، بیاموزد.

بنابراین از شرکت‌های دارای صلاحیت فنی و علاقمند به همکاری در تولید این نرم‌افزار، دعوت می‌شود سوابق کاری طرح‌های پیشنهادی خود رابا توجه به شرایط اعلام شده از سوی بنیاد سعدی مبنی بر خواسته‌های عملکردیو ویژگیهایفنی نرم‌افزار، به این بنیاد ارسال نمایند.

طبق اعلام این فراخوان، شرکت‌های دارای صلاحیت فنی تا ۳۰ دی‌ماه سال‌جاری مهلت دارند تا مدارک لازم جهت بررسی را به بنیاد سعدی به نشانی تهران، خیابانولنجک، خیابانپانزدهمشرقی، بعدازخیابانساسان، پلاک ۱۷، ارسال کنند.

علاقمندان به همکاری در تهیه و تولید «نرم‌افزار هوشمند آموزش زبان فارسی» می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و جزئیات فراخوان، به نشانی: http: //saadifoundation. ir/Files/Mina_Elearning۱. pdf مراجعه فرمایند.

کد خبر : ۳۳۶۶۲۷