خبرگزاری کار ایران

جهانگیری در حاشیه بازدید از نمایش «خاطرات و کابوس‌ها...»:

باید کمک کنیم تئاتر همیشه پر رونق باشد

معاون اول رئیس جمهور که به همراه تعدادی از وزرای دولت به تماشای نمایش «خاطرات و کابوس‌های یک جامه دار...» در تالار وحدت نشست در حاشیه این بازدید بر رونق و حضور تئا‌تر و شادابی هنرمندان این حوزه تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، جمعه ۱۸ دی ماه تالار وحدت میزبان اعضا هیات دولت شد که از نمایش «خاطرات و کابوس‌های یک جامه دار از زندگی و قتل میرزا تقی خان فراهانی» بازدید کردند.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آخوندی وزیر راه، واعظی وزیر ارتباطات به همراه علی مرادخانی معاون هنری وزیر، مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی در پایان اجرای این نمایش به پشت صحنه اجرا رفته و با عوامل و دست اندرکاران این اجرا دیدار کردند.

معاون اول رئیس جمهور ضمن خسته نباشید به کارگردان و گروه اجرایی این نمایش گفت: تئا‌تر همیشه برای مردم ایران الهام بخش بوده و همیشه از آن درس گرفته‌اند. باید کمک کنیم که تئا‌تر همیشه حضور پر رونق داشته باشد، هنرمندان تئا‌تر همیشه شاداب باشند و بتوانند کارهای نو و خوب ارائه بدهند.

وی درباره نمایش «خاطرات و کابوس‌های یک جامه دار...» به کارگردانی علی رفیعی نیز گفت: بالاخره پس از مدت زمان طولانی، توفیق داشتم که تئا‌تر ببینم. این کار هم از نظر متن، هم از نظر کار کارگردانی و هم از نظر بازی، کار کم نظیری بود. اگر بگویم بی‌نظیر واقعا اغراق نگفته‌ام.

کد خبر : ۳۳۶۵۸۲