خبرگزاری کار ایران

رژه یگان‌های موتورسوار لشگر 83 زرهی لرستان در روز ۱۲ بهمن

فرمانده لشکر ۸۴ ارتش لرستان حرکت یگان‌های موتورسوار در ۱۲ بهمن به مناسبت ورود حضرت امام را از برنامه‌های این نهاد همزمان با دهه فجر عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، سردار مهدی مددی صبح شنبه در جلسه ستاد دهه فجر لرستان ضمن تشریح برنامه‌های دهه فجر لشکر۸۴ ارتش لرستان افزود: مانند هرساله مجموعه نیروهای مسلح پیش‌بینی‌های خاصی در ایام دهه فجر دارند.

فرمانده ارتش لشکر ۸۴ لرستان به برگزاری مراسم نورافشانی در ایام دهه فجر که با استقبال بسیار خوب مردمی مواجه است، اشاره کرد و گفت: مکاتبات لازم از قبل برای پیش بینی و جابجایی و حمل مهمات مورد نیاز این کار باید انجام شود همچنین استقبال مردمی بسیار زیادی برای حرکت به منطقه نورافشانی داریم که اگر کمک شود استقبال خانواده‌ها بسیار زیاد است.

سردار مددی با اشاره به دیدار نیروهای مسلح در ۱۹ بهمن با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: حضور نیروهای مسلح در مراسم غبارروبی مزار شهدا نیز از برنامه‌های ماست.

وی همچنین با بیان حرکت یگان‌های موتورسوار در ۱۲ بهمن به مناسبت ورود حضرت امام خاطرنشان کرد: شرکت گسترده نیروهای مسلح و خانواده‌های آنها در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن نیز برنامه دیگر ماست.

سردار مددی یادآور شد: برنامه متنوع دیگری به مناسبت دهه مبارکه فجر در مجموعه پادگان‌ها، مراکز نظامی و شهرک‌های سازمانی برگزار خواهد شد.

فرمانده لشکر ۸۴ ارتش لرستان به اعزام سخنرانان برای بیان تاریخ انقلاب اسلامی و انتقال آنان به نسل جوان در ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: تلاش همه اعضا به خصوص اقدامات بسیار گسترده در مجموعه سپاه پاسداران و بسبجیان و پایگاه های بسیج که در ایام بسیار اثرگذار هستند که تقاضا می کنیم در بحث اعتبارات به وی کمک لازم شود.

کد خبر : ۳۳۶۵۷۷