خبرگزاری کار ایران

روزنامه الوطن قطر خبر داد؛

شجاعی در الغرافه می‌ماند

سرمربی برزیلی الغرافه از عملکرد شجاعی در این تیم راضی است و تاکید کرد که اجازه جدایی به این بازیکن ایرانی را نمی‌دهد. این خبری است که روزنامه الوطن قطر منتشر کرده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روزنامه الوطن قطر، در حالی که رسانه های قطری در این چند هفته اخیر بارها اعلام کردند که سران باشگاه الغرافه از عملکرد مسعود شجاعی، ستاره ایرانی این تیم راضی نیستند روزنامه الوطن در جدید ترین شماره خود (روز شنبه) نوشت که پدور کاینشیا، سرمربی پرتغالی جدید الغرافه از عملکرد شجاعی راضی است و اجازه جدایی به او را نمی دهد.

روزنامه الوطن قطر نوشت که قرار بود سرمربی جدید الغرافه خون تازه‌ای را به این تیم در فصل جابجایی تزریق کند، اما سرمربی تاکید کرده که به لژیونری‌ها این اجازه را می‌دهد که تا پایان فصل به میدان بروند و توانایی های خود را به اثبات برسانند.

الغرافه در فصل جاری لیگ ستارگان قطر، شروع بسیار خوبی داشت و در هر سه بازی نخست خود به پیروزی رسید، اما بعد از آن روند نزولی داشت و تساوی ها و شکست های زیادی باعث شد تا چاموسکا، سرمربی این تیم از کار برکنار شود و جای خود را به کاینشیا بدهد.

این مربی پرتغالی در نخستین بازی خود روی نیمکت الغرافه موفق شد که تیم را با دو گل و پیروز در برابر المسیمیر از میدان خارج کند.

شجاعی در فصل جاری لیگ ستارگان قطر معمولا جزو بازیکنان اصلی الغرافه بوده است، اما در امر گلزنی عملکرد خوبی نداشته و همین باعث شد تا خبرهای زیادی درباره جدایی او از این تیم قطری به گوش برسد.

کد خبر : ۳۳۶۵۲۰