خبرگزاری کار ایران

واکنش هیدینک به درگیری ۲ بازیکن چلسی در تمرینات

سرمربی تیم فوتبال چلسی در خصوص درگیری ۲ بازیکن برزیلی‌الاصل تیمش در تمرینات اخیر آبی‌پوشان لندن اظهارنظر کرد.

به گزارش ایلنا، روز گذشته (جمعه) خبری منتشر شد مبنی براینکه دیه‌گو کاستا، مهاجم چلسی با هم‌تیمی‌اش اسکار که در تمرینات روی پای او تکل خشنی زد، درگیری فیزیکی پیدا کرده‌اند و با وساطت دیگر بازیکنان از یکدیگر جدا شده‌اند. این خبر توسط برخی از منابع باشگاه چلسی تکذیب شده است، اما اظهارات گاس هیدینک، سرمربی آبی‌پوشان لندن نشان داد که خبر درگیری میان بازیکنان برزیلی‌‌الاصل تیمش آنقدرها هم بی‌اساس نبوده است.

هیدینک درگیری کاستا و اسکار را نتیجه جدی گرفته شدن تمرینات توسط بازیکنان دانست و از این بابت ابراز خرسندی کرد. او همچنین تأکید کرد که کاستا و اسکار بلافاصله بعد از درگیری‌شان، کدورت‌های را برطرف کرده‌اند.

سرمربی هلندی چلسی در این خصوص اظهار داشت: زمانی که این پسر (کاستا) احساسات را وارد کارش می‌کند، آن وقت به طور خودکار سطح بازی‌اش ارتقا پیدا می‌کند و این دلگرم‌کننده است. او و اسکار مانند دو گاو نر هستند که من صحنه برخوردشان را دوست ندارم، اما جنگندگی‌شان در تمرینات و تلاش‌شان برای رقابت با یکدیگر را دوست دارم. زمانی که شما مجبور می‌شوید بازیکنان‌تان را هُل دهید، مشخص است که سطح انگیزه آنها پایین است. بنابراین من دوست دارم مجبور ‌شوم حواسم را روی اتفاقاتی که می‌افتد متمرکز کنم و به خاطر بالا بودن شدت تمرینات به بازیکنم هشدار دهم دست به کارهایی نزنند که در باشگاه‌های بزرگ رخ نمی‌دهد.

هیدینک ادامه داد: اگر شما در دوران کاری‌تان بگردید، می‌توانید چهار‌، پنج یا شش حادثه از قبیل حادثه‌ای که برای ما رخ داد پیدا کنید، حوادثی که سرمربی تیم مجبور به مداخله و حل و فصل آنها می‌شود. در اولین دوره مربیگری‌ام در پی‌اس‌وی آیندهوون، ما تیم بسیار قدرتمندی داشتیم و بازیکنانی بزرگ مانند اریک گرتس، سورن لربی و رونالد کومان بازی می‌کردند که همگی برای کسب موفقیت انگیزه فراوانی داشتند و وظیفه من به عنوان سرمربی تیم این بود که به جنگندگی آنها واکنش خوبی نشان دهم.

کد خبر : ۳۳۶۵۱۹