خبرگزاری کار ایران

مصلحی در یادواره سرداران شهید کاشان:

بیداری اسلامی دنیا را به وحشت انداخته است

asdasd
کد خبر : ۳۳۶۴۷۹

حجت الاسلام مصلحی گفت: علیرغم اینکه دولت عربستان به اعتراف خودشان در دوران دفاع مقدس با همه هستی‌شان از صدام حمایت کرد و بیش از 20 میلیارد دلار با کمک همپیمانانش در خلیج فارس به صدام کمک کرد، توانستیم بر دشمن پیروز شویم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، «حجت الام مصلحی » شب گذشته در دومین یادواره سرداران و 1700 شهید شهرستان کاشان در سالن شهدای ناحیه مقاومت بسیج و سپاه کاشان، شکل گیری انقلاب اسلامی، نفوذ انقلاب در دنیا و زمینه سازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) را  سه هدف اصلی امام خمینی (ره ) در پیروزی انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و گفت : با گذشت بیش از 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران مشاهده می کنیم که بیداری اسلامی دنیا را به وحشت انداخته است.

وی برگزاری یادواره شهداء را در راستای "بل احیاء و عند ربهم یرزقون" دانست و گفت: شهداء در ابعاد اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و تربیتی جامعه را مدیریت می‌کنند.

حجت الاسلام مصلحی حضور میلیونی مردم در اربعین حسینی امسال را نمونه‌ای از مدیریت شهدا دانست و گفت: استکبار علیرغم برنامه ریزی‌هایی که برای عدم تاثیرگذاری اربعین حسینی سالجاری در رسانه ها کرده بود مشاهده کردیم که  تاثیرگذاری خودش را داشت .

وی گم کردن راه امام، غفلت و عمدا از کنار مسائل گذشتن را موجب سیلی خوردن جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت : با توجه به اینکه دشمنان با همراهی عده ای در داخل طوری طراحی می کنند که نسل سوم و چهارم انقلاب و کسانی که زندگی و سیره امام را ندیده اند این راه را گم کنند باید کاملا هوشیار باشیم.

وزیر اطلاعات دولت دهم نسبت به برنامه‌های ریزی های استکبارجهانی در فراموش شدن  راه  امام در سطح منطقه هشدار داد و گفت: علیرغم اینکه دشمن در داخل با همراهی عده ای سعی می‌کند راه امام  گم شود خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران درفتح قله‌های بزرگ مسیر خودش را پیش می برد.

مصلحی به شیطنت گری های عربستان سعودی اشاره کرد و گفت: عربستان سعودی عددی نیست که بخواهد در مقابل ایران بایستد به راحتی قابل جمع شدن است .

وی  افزود : علیرغم اینکه دولت عربستان به اعتراف خودشان در دوران دفاع مقدس با همه هستی‌شان از صدام حمایت کرد و بیش از 20 میلیارد دلار با کمک همپیمانانش درخلیج فارس به صدام کمک کرد توانستیم بر دشمن پیروز شویم.

وی به بازتاب پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی اشاره کرد و گفت: کسانی که می‌خواستند با نفوذ فرهنگی مقابل رشد سخنان رهبری را بگیرند مشاهده کردیم که پیام ایشان بعد از چند روز در میان جوانان اروپایی چه ولوله ای ایجاد کرد .

 مصلحی به نفوذ دشمنان در تغییر افکارعمومی در دو انتخابات سنگین پیش رو اشاره کرد و گفت: در انتخابات مجلس عده‌ای راه افتاده اند با برنامه ریزی درمراکز علمی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و افکار عمومی نفوذ پیدا کنند.

وی به تفاوت‌های جنگ نرم با دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس صدای خمپاره رزمندگان را هوشیار می کرد ولی با توجه به اینکه در جنگ نرم هیچ صدایی به گوش نمی رسد باید کاملا در مقابل توطئه‌های دشمنان هوشیار باشیم .

وی ترور فیریکی دانشمندان هسته ای کشورمان همچون شهید احمدی روشن را نمونه ای از نفوذ موردی دشمن دانست و گفت : دشمنان با نفوذ در مراکز علمی ترور شخصیت می کنند.

وی  به پیشرفت‌های چشمگیر کشورمان در زمینه های مختلف علمی اشاره کرد و گفت: اینکه مجامع اروپایی می‌خواهند به منظور تبادل  علمی  وارد دانشگاه‌های کشورمان شوند به خاطر دسترسی به موفقیت‌های علمی جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی  با ورود به مراکز علمی کشورمان می خواهد به مراکز پیشرفته علمی ما دسترسی پیدا کند و بفهد که با گذشت بیش از 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران این همه پیشرفت علمی ایران از کجا آمده است، گفت: اما  به حول قوه الهی و رهبری حکیمانه رهبری دشمنان به هیچ وجه نخواهند توانست به مراکز علمی کشورمان دست پیدا کنند.

وی افزود: القاء کنار آمدن با امریکا و ایجاد اشتباه محاسباتی برای مسئولان و خواص در روش اطلاعاتی مهمترین هدف دشمنان نظام است.

وی 20 درصد مشکلات اقتصادی کشور مان را ناشی از تحریم‌ها دانست و گفت: اینکه طی دو سال گذشته رشد نقدینگی کشور دو و نیم برابر شده است خود یک تهدید و فرصت است.

وی با انتقاد از ایجاد جشنواره لباس ترکیه در تهران گفت : با توجه به اینکه درکشورمان مدل دادن لباس و نساجی حرف اول را  می زند چه ضرورتی دارد که جشنواره  لباس ترکیه ای برگزار شود.

مصلحی افزود: با توجه به اینکه دشمن دقیقا طراحی فتنه را دارد باید مراقب باشیم و تمام تلاش خود را برای افزایش ظرفیت‌های داخلی بکار گیریم .

شایان ذکر است در دومین یادواره سرداران و 1700 شهید شهرستان کاشان همراه با گرامی داشت شهید مصطفی‌احمدی روشن پس از سخنرانی سرهنگ باقر فرهنگ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان، صابر خراسانی با سرودن اشعاری در وصف شهیدان،  شریفی شاعر و مداح اهل بیت کاشان نیز به مدیحه سرایی پرداخت .

در مراسم شب گذشته علاوه برحضور آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، خانواده معظم شهداء ، روحانیون، بسیجیان ، جمعی از مسئولان، خانواده شهید احمدی روشن ، مردم دارالمومنین کاشان و تعدادی از نامزدهای انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز