خبرگزاری کار ایران

با صدور اطلاعیه‌ای صورت گرفت؛

توضیح سازمان بازرسی در مورد ادعای دریافت رشوه توسط مدیران دولتی

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۸۷

آنچه که به نقل از حجت‌الاسلام نقویان درباره‌ این موضوع، در رسانه‌ها مطرح‌شده صحیح نیست.


پیرو انتشار مطلبی به نقل از حجت‌الاسلام نقویان در برخی رسانه‌ها با موضوع «دریافت رشوه توسط یکی از مدیران یا معاونان وزارتخانه‌ها و در میان گذاشتن این موضوع با حجت‌الاسلام پورمحمدی و...»، روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور برای روشن‌شدن موضوع توضیحاتی ارایه کرد.


به گزارش ایلنا، در توضیحات روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور آمده است: آنچه که به نقل از حجت‌الاسلام نقویان درباره‌ این موضوع، در رسانه‌ها مطرح‌شده صحیح نیست و آقای نقویان در تماس تلفنی با حجت‌الاسلام پورمحمدی به‌صراحت اعلام کرد که مطالبی که در رسانه‌ها در‌ این باره مطرح کرده‌‌اند تحریف‌شده است و صحیح نمی‌باشد.

اضافه می‌شود: اصل این ماجرا بدین شکل است که در نشستی که جمعی از روحانیون حضور داشتند، در بین مباحثات آقای نقویان از وقوع یک تخلف رشوه‌گیری در جمع خبر داد و آقای پورمحمدی هم نسبت به وجود چنین تخلفاتی ابراز تأسف نموده و اعلام می‌دارد که "متأسفانه از این نمونه‌ها وجود دارد."

لازم به ذکر است:

1. آقای نقویان به سازمان بازرسی یا‌ آقای پورمحمدی مراجعه نداشته است.

2. آقای نقویان هیچ‌گونه سند یا چکی ارایه ننموده‌اند.

3. سازمان بازرسی با قاطعیت به این موارد رسیدگی نموده و حجم انبوه پرونده‌های در حال رسیدگی حکایت از این مسأله دارد به‌هیچ وجه تخلف، فساد و رشوه برای سازمان بازرسی عادی نیست و با جدیت و بدون گذشت به پرونده‌های فساد رسیدگی شده و به مراجع مربوطه ارسال می‌شود. البته شرط موفقیت همراهی دستگاه‌های اجرایی، محاکم و رسانه‌ها است که متأسفانه نه‌تنها همکاری مطلوب وجود ندارد بلکه سنگ‌اندازی‌ها و مانع‌تراشی‌های زیادی هم دیده می‌شود که کمابیش در رسانه‌ها منتشر شده است.

روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور با تصریح این نکته که این روزها هجمه‌های ناروا و ناصواب زیادی به سازمان بازرسی و مسئولان آن وارد می‌شود، تأکید ‌کرد: این تخریب‌های جهت‌دار هیچ خللی در عزم و اراده سازمان بازرسی در رسیدگی به تخلفات ایجاد نمی‌کند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز