خبرگزاری کار ایران

مصطفی شریعتی معاون هنری ارشاد اسلامی گیلان شد

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۷۷

از زحمات سید وحید فخرموسوی که پیش از این مسوولیت معاونت هنری این اداره کل را برعهده داشت و چندی پیش از سمت خود استعفا داده بود، تقدیر به عمل آمد.

ایلنا- رشت: با ابلاغی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، مصطفی شریعتی به عنوان معاون هنری جدید این اداره کل منصوب شد.

به گزارش ایلنا ازرشت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، در جمع کارکنان حوزه معاونت هنری این اداره کل  اظهار داشت: مصطفی  شریعتی یک شخصیت فرهیخته و اندیشمند، با سوابق و تجارب بسیار ارجمند در طول سالهای گذشته، نیرویی متعهد، انقلابی، جهادگر و رزمنده است که با عنوان معاون هنری اداره کل در خدمت هنرمندان استان خواهند بود.

وی با اشاره به اهمیت حوزه هنر خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی، انسانیت، اسلام و باورهای دینی به هنر نیاز دارد.

این مسئول با اشاره به سبک­های غربی هنری  تصریح کرد: آن چیزی که به عنوان هنر برای هنر معرفی شد همان دکترین استکبار جهانی است برای اینکه ما را مشغول کنند.

نیکرو با اشاره به نگاه دینی و انقلابی خود به مقوله هنر  بیان داشت: هنر می تواند تحول آفرین و اغنا کننده شبهات باشد و می­تواند تحول آرامش بخشی ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: ما باید در حوزه های هنری­مان محور و ریتم­هایی ایجاد کنیم که آرامش­بخش جامعه، امید آفرین و شفابخش قلب و روح باشد.

این مسوول با اشاره به تولید آثار هنری فراوان در جامعه ابرازکرد: باید ذوق و سلیقه هنرمندان را جهت­دهی کنیم تا در حوزه هایی که ما از آن حمایت می کنیم تولیدات بیشتری صورت گیرد.

معاون هنری جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در این جلسه  طی سخنانی متذکر شد: هنر جوشش درون است که تظاهر بیرونی آن هم فهم مشترک ایجاد می کند و هم فهم افتراغی و اگر هنر در جان آدم نفوذ پیدا کند تبدیل به نور می ­شود.

مصطفی شریعتی ادامه داد: مسوولیت­های ما امتحان الهی است و ایام مسوولیت فرصتی است که در آن شهدا ناظر ما هستند.

وی با بیان این که بتوانم  از آبروی خود بگذاریم تا آبرویی برای نظام و اسلام کسب کنیم-خطاب به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تاکید کرد: انتظار بنده و همکاران معاونت هنری این است که در حوزه های اعتبار، امکانات و اعتماد به نظرات کارشناسی مورد حمایت و پشتبیانی شما قرار گیریم.

مصطفی شریعتی رودسری متولد سال 1337 و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی برنامه­ریزی امور تربیتی است که از مرداد ماه 1390 به عنوان قایم مقام مدیرکل وقت ارشاد گیلان منصوب و از مرداد 91 نیز به عنوان مشاور امر فرهنگی و مطبوعاتی مدیرکل فعالیت داشته است.

وی با حفظ سمت مشاور مدیرکل در امور فرهنگی و مطبوعاتی به عنوان معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان معرفی شده است.

شایان ذکر است، روز چهارشنبه ششم دی ماه 91 در جلسه شورای اداری این اداره کل، از زحمات سید وحید فخرموسوی که پیش از این مسوولیت معاونت هنری این اداره کل را برعهده داشت و چندی پیش از سمت خود استعفا داده بود، تقدیر به عمل آمد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز