خبرگزاری کار ایران

پذیرش اینترنتی یک هزار و ۸۰۰ اظهارنامه ثبت علائم تجاری در کشور در آذرماه امسال

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۳۵

با این اقدام دیگر امکان پذیرش اظهارنامه‌های علائم تجاری به روش دستی و مراجعه حضوری میسر نبوده و متقاضیانی که قصد ثبت علائم تجاری را دارند بدون مراجعه حضوری اظهارنامه خود را از طریق الکترونیکی ارسال می‌کنند.

ایلنا: مدیرکل مالکیت صنعتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: طی یکماه از آغاز پذیرش اظهارنامه‌های علائم تجاری به صورت اینترنتی در کشور، تعداد یک هزار و ۸۰۰ اظهارنامه از این طریق ارسال شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان ثبت اسناد واملاک کشور، «محمدحسن کیانی» مدیرکل مالکیت صنعتی سازمان ثبت با اعلام این خبر گفت: با تلاش اداره کل مالکیت صنعتی و دفتر توسعه فناوری اطلاعات سازمان، سیستم E-FILING تقاضای ثبت علائم تجاری از ابتدای آذرماه راه اندازی گردیده و از این تاریخ پذیرش اظهارنامه‌های علائم تجاری و پیگیری فرآیند بعدی آن از طریق وب سایت www.IRIPO.SSAA.IR  انجام می‌شود.

وی افزود: با این اقدام دیگر امکان پذیرش اظهارنامه‌های علائم تجاری به روش دستی و مراجعه حضوری میسر نبوده و متقاضیانی که قصد ثبت علائم تجاری را دارند بدون مراجعه حضوری اظهارنامه خود را از طریق الکترونیکی ارسال می‌کنند.

کیانـی اظهار داشت: راهنمای نحوه تکمیل اظهارنامـه مربوطه و ضمائم مـورد نیاز، همچنین جدول طبقه بندی بین المللی کالا و خدمات و طبقات مرتبط و مجموعه قوانین و مقررات و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت استفاده متقاضیان در سایت مذکور قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، از ابتدای خردادماه سال جاری نیز فرآیند پذیرش اظهارنامه‌های ثبت طرح صنعتی و ثبت اختراعات توسط اداره کل مالکیت صنعتی به صورت اینترنتی و از طریق پورتال این اداره کل اجرایی شده و تا پایان آذرماه بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ اظهارنامه ثبت طرح صنعتی و ۶ هزار و ۲۴ اظهارنامه ثبت اختراع از طریق اینترنت ارسال شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز