خبرگزاری کار ایران

دور برگشت لیگ برتر والیبال؛

پیکان به سختی برد؛ بانک‌سرمایه به زحمت افتاد

هفته سوم دور برگشت لیگ‌برتر والیبال با 6 دیدار در شهرهای اردکان، مشهد، بندرعباس، ارومیه، ورامین و زاهدان پیگیری شد.

به گزارش ایلنا، در هفته سوم دور برگشت لیگ‌برتر والیبال در سالن آیت‌الله خاتمی اردکان، تیم‌های آرمان ورزشی اردکان و پیکان تهران به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه 3 بر یک به سود پیکان به پایان رسید.

تیم پیکان در ست دوم 25 بر 23 مغلوب میزبان خود شد اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 19 و 29 بر 27 اردکان را از پیش رو برداشت تا سه بر یک فاتح این میدان باشد.

تیم پیکان با کسب این پیروزی 33 امتیازی شد و در جایگاه‌سوم جدول باقی ماند. آرمان اردکان نیز در رتبه نهم قرار گرفت.

پیروزی دشوار بانک سرمایه مقابل ثامن مشهد

همچنین تیم های ثامن الحجج خراسان و بانک سرمایه در یکی از دیدارهای هفته سیزدهم در سالن مهران مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان مصطفی کارخانه در این مسابقه به سختی و 3 بر 2 به پیروزی رسیدند تا رتبه دومی خود در جدول این رقابت‌ها را حفظ کنند. ثامنی‌ها در ست های اول و دوم با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 18 به پیروزی رسیدند اما در ست های سوم تا پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 28 بر 26 و 15 بر 13مغلوب میهمان خود شدند.

تیم والیبال بانک سرمایه در ابتدای این دیدار با ترکیب شهرام محمودی، محمد موسوی، عادل غلامی، علیرضا مباشری، فرهاد ظریف، ژیگالدو و فرهاد نظری افشار به میدان رفت. ثامن الحجج خراسان میزبان این مسابقه نیز با ترکیب سعید مصطفی وند، امیر حسینی، میلان راسیچ، امین علوی، چاچیچ، ادریس دانشفر و مجتبی یوسفی برابر بانک سرمایه به میدان آمد.

تیم والیبال بانک سرمایه در این دیدار به حکم سازمان لیگ مهدی مهدوی کاپیتان خود را به همراه نداشت. این دیدار که 145 دقیقه طول کشید، یک هزار و 500 تماشاگر داشت و از سوی داور نخست 4 کارت زرد و قرمز به بازیکنان دو تیم نشان داده شد. فرهاد ظریف لیبروی بانک‌سرمایه کارت زرد و قرمز دریافت کرد، محمد موسوی نیز کارت‌قرمز گرفت و امیر حسینی از ثامن یک کارت زرد دریافت کرد. چهار کارت این مسابقه به دلیل اعتراض به داوری بود.

 

ششمین برد کاله برابر نماینده هرمزگان

همچنین در سالن فجر بندرعباس دو تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان و کاله مازندران به مصاف یکدیگر رفتند که کاله در این مسابقه 3 بر یک میزبان خود را شکست داد تا ششمین برد خود را در لیگ امسال به دست آورد.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم کاله مازندران در ست نخست 28 بر 26 مغلوب میزبان شدند اما در ست های دوم تا چهارم با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 22 و 25 بر 23 به پیروزی رسیدند تا 20 امتیازی شوند. آلومینیوم المهدی هرمزگان نیز با پذیرش این شکست در رتبه دهم جدول لیگ برتر والیبال باقی ماند. بهروز جعفری به عنوان داور اول، امید فولادی وندا (داور دوم) و حسین پورکاشیان  به عنوان ناظر، قضاوت و نظارت بر این دیدار را بر عهده داشتند. این مسابقه یک ساعت و 59 دقیقه طول کشید و 500 تماشاگر در سالن فجر بندرعباس حضور داشتند. محمد باقری بازیکن شماره 6 آلومینیوم المهدی هرمزگان به دلیل اعتراض به داوری در این مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

 

 

برد 2 امتیازی شهرداری‌تبریز در ورامین

همچنین تیم والیبال شهرداری تبریز در سالن شهید گل عباسی شهر ورامین با شکست متین موفق به کسب 2 امتیاز شد.   در این مسابقه دو تیم متین صالحین ورامین و شهرداری تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که نتیجه آن سه بر دو به سود شهرداری تبریز شد.

طولانی‌ترین مسابقه هفته‌چهاردهم به مدت 2 ساعت و 25 دقیقه طول کشید و تیم متین صالحین ورامین در ست های اول و چهارم با امتیازهای 25 بر 23 و 25 بر 16 به پیروزی رسید و یک امتیاز کسب کرد. شهرداری تبریز در این مسابقه در ست های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 21 و 15 بر 11 میزبان خود را شکست داد و دو امتیاز از آن خود کرد تا تعداد بردهایش را به عدد هشت برساند. محمد شاهمیری در این مسابقه میکائیل تاجر بازیکن شماره 10 شهرداری تبریز را به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد جریمه کرد. قضاوت این مسابقه را محمد شاهمیری و محمد عشقدوست به عنوان داوران اول و دوم بر عهده داشتند و محمود حداد نیز نظارت بر این دیدار را عهده دار بود.

کد خبر : ۳۳۵۱۶۹