خبرگزاری کار ایران

علی اکبر صالحی:

شیخ نمر مشعلی فروزان شد که خرمن ستم و بیداد را می‌سوزاند

رییس سازمان انرژی اتمی ایران پیامی را در پی شهادت شیخ‌ نمر صادر کرد.

به گزارش ایلنا، در پیام تسلیت علی اکبر صالحی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ­المؤمِنینَ رَجالٌ صَدقُوا ما عاهَدوَاللّهَ عَلیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبهُ ومِنهُم مَن یَنتظِر و ما بَدَّلوُا تَبدیلاً.
سوره مبارکه احزاب آیة ۲۳

با دریغ و افسوس بسیار اطلاع یافتم که مبارز نستوه و مجاهد فی سبیل­اللّه، حضرت آیت­اللّه شیخ نمر جامه از این خاکدان برگرفته و به جمع دیگر شهیدان راه آزادی و آزادگی پیوسته است.

آن عالم ربّانی با شجاعت و پایمردی ستودنی خویش پرچم حق طلبی و مبارزه در راه صیانت از کرامت انسانی را در سرزمین وحی برافراشت و با تأسی به تعالیم جاودانة آیین حنیف اسلام و گام نهادن در مسیر سنّت گرانبهای نبوی و علوی به نمونه‌ای مثال زدنی از مصلحان دینی در عصر تباهی تبدیل شد.

بانیان و مسبّبان این اقدام نابخردانه نیز باید بدانند که این شهید والامقام اکنون خود به مشعلی فروزان مبدّل شده و پیروان و رهروان مکتب رهایی بخش اسلام در حرم امن الهی و جای جای سرزمین‌های اسلامی، همچون شراره‌های این آتش سوزان، خرمن ستم و بیداد را خواهند سوزاند و به راه پرافتخار آن عزیز سفر کرده به عالم ملکوت ادامه خواهند داد.

اگرچه عاملان این اقدام شنیع در مقام عمل، نشان داده­ اند که از آموزگار تاریخ و از گردش ایّام پند نمی‌آموزند امّا بر بزرگان جهان اسلام و عالمان و اندیشمندان اسلامی فرض است تا از باب تذکّر و اتمام حجّت، زمینة پایان بخشیدن به این گونه اقدامات غیر انسانی را فراهم آورند.

هرکه ناموخت از گذشت روزگار
هیچ ناموزد ز هیچ آمــــــــــــــوزگار

کد خبر : ۳۳۵۱۴۵