خبرگزاری کار ایران

فرماندار فومن:

تعلل مدیران در تامین و تدارک تجهیزات برگزاری انتخابات قابل‌قبول نیست

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۱۴۴

میرشمس مومنی‌زاده گفت: دهیاران برای شتاب‌ بخشیدن به تکمیل پروژه‌ها تلاش و موانع اجراء را به بخشداران اعلام کنند.

به گزارش ایلنا، فرماندار فومن در جلسه هماهنگی بخشداران و شوراهای روستاها با بیان اینکه امنیت مهم‌ترین خدمت به مردم است، گفت: بخشداران، شوراهای اسلامی شهر و روستا و دهیاران در راستای تامین امنیت و آسایش خاطر مردم با نیروی انتظامی نهایت همکاری را داشته باشند.

میرشمس مومنی‌زاده افزود: مدیران نهادها و اداره‌های فومن تأمین امنیت در شهر را جدا از مسئولیت خود ندانند و در حد توان تجهیزات و وسایل نقلیه مازاد دستگاه خود را به موجب کنترل و کاهش سرقت در اختیار نیروی انتظامی قرار دهند.

فرماندار فومن با تأکید بر اینکه دستگاه‌های نظارتی و هیئت‌های اجرایی، دهیاران و بخشداران وارد فضای سیاسی انتخابات نشوند، افزود: بخشداران و دهیاران به عنوان مسئولان روستا در حمایت و تخریب کاندیداها اقدام نکنند بلکه تمام تلاش خود را برای آرامش انتخاباتی و حضور حداکثری مردم معطوف کنند.

مومنی‌زاده گازرسانی به روستاها را از مهم‌ترین پروژه‌های فومن دانست و خاطرنشان کرد: پیش از پایان سال جاری 63 روستای فومن از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: نهادها در تامین و تدارک تجهیزات برگزاری انتخابات با عوامل اجرایی نهایت همکاری را داشته باشند و تعلل مدیران قابل قبول نیست.

مومنی‌زاده انتخابات اسفندماه را مهم‌ترین رویداد سیاست داخلی ایران عنوان کرد و گفت: همه برای هر چه با شکوه‌تر برگزاری انتخابات اسفند تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه انتخابات نباید موجب توقف و کندی روند اجرای پروژه‌های عمرانی شود، یادآور شد: دهیاران برای شتاب‌بخشیدن به تکمیل پروژه‌ها تلاش و موانع اجرا را به بخشداران اعلام کنند تا برای رفع مشکلات آن اقدام‌های لازم صورت گیرد.

فرماندار فومن با اشاره به در پیش بودن ایام‌الله دهه‌فجر، خاطرنشان کرد: برای برگزاری جشن باشکوه انقلاب تمام مدیران برنامه‌های عمرانی، فرهنگی و هنری دستگاه خود را برای اجرا در دهه فجر تکمیل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز