خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر ساری:

گستردگی خدمات شهردارساری در صدا وسیما مازندران انعکاس پیدا نکرده است

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۱۳۲

رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: باید با همفکری، بهره گیری از توان متخصصین و شناسایی ظرفیت های نهادی، انسانی و طبیعی شهرها مدیریت گردد و در تحقق و اجرای خواسته ها تعارفات کنار گذاشته شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، رئیس شورای شهر ساری عصر یکشنبه در نشست علنی شورای شهر ساری با مدیر کل صداوسیمای مرکز مازندران جلب افکار عمومی را محور فعالیت ها در توسعه شهری معرفی کرد.

در این دیدار که با هدف تعامل هرچه بیشتر  شورای شهر و شهرداری ساری با رسانه ملی برگزار گردید علیجان شمشیربند اظهار داشت: در فضای کنونی که مدیریت شهری گذار از ساختار سنتی به مدرن را تجربه می کند، ایجاد ساخت و ساز و کار فرهنگی از اساسی ترین ارکانی است که می تواند به فراهم سازی بستر مناسب جهت توسعه شهری منتج گردد.

رئیس شورای شهر ساری افزود: در حال حاضر طراحی و تدوین برنامه اطلاع رسانی از سوی شهرداری در زمینه های مختلف به اتمام رسیده است که در این مسیر چگونگی به کارگیری ابزار و ادوات هماهنگ و همگام با اهداف این طرح و اعمال نظرات کارشناسی از سوی صداوسیما نقش حیاتی خواهد داشت.

وی با اشاره به اقلیم متفاوت استان مازندران به طور اعم و شهر ساری به طور اخص، گفت: بسیاری از مسائل مطروحه شهری نظیر سرمایه گذاری که همواره تسهیل گر و تسریع کننده اجرای طرح های توسعه شهری است، باید با همفکری، بهره گیری از توان متخصصین و شناسایی ظرفیت های نهادی، انسانی و طبیعی شهرها مدیریت گردد و در تحقق و اجرای خواسته ها تعارفات کنار گذاشته شود.

وی در همین خصوص از گستردگی و تنوع ارائه خدمات در شهرساری به عنوان یکی از ظرفیت های گردشگری یاد کرد و افزود: شهرداری ساری نیز در تلاش است با استفاده به هنگام از این ظرفیت ها و توانمندی و با حفظ محوریت مردم در تمامی فعالیت ها، شهرساری را در عرصه بین المللی، چه به لحاظ گردشگری و چه تجاری و اقتصادی به جایگاه واقعی خود برساند.

وی همسویی و همکاری صداوسیما به دلیل گستردگی و دسترسی به افکار عمومی، در آگاهی بخشی به عموم شهروندان بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

شمشیربند ضمن تاکید بر نقش صداوسیما در شکل دهی و هدایت افکار عمومی عنوان داشت: شهرداری ها با توجه به نقش اجتماعی خود، نیازمند جلب اعتماد سپهر عمومی جامعه بوده و نمی توان نقش آنان را انکار کرد که این مهم تنها از مسیر همکاری اصحاب رسانه و در راس آن صداوسیما، میسر می گردد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز