خبرگزاری کار ایران

نماینده كاشان و آران وبیدگل:

مسوولان نباید در برخورد با مردم كج خلقی كنند

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۱۱

در نظام اسلامی اولین چیزی كه مورد سفارش قرار گرفته توجه به مردم و خواسته های آنان است و مسوولان نباید در برخورد با مردم كج خلقی كنند ومردم را ازخود برنجانند.

آران و بیدگل – ایلنا: نماینده كاشان و آران و بیدگل در مجلس گفت: در نظام اسلامی اولین چیزی كه مورد سفارش قرار گرفته توجه به مردم و خواسته های آنان است و مسوولان نباید در برخورد با مردم كج خلقی كنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل « عباسعلی منصوری آرانی » در جلسه شورای اداری شهرستان آران و بیدگل كه در كانون سردار شهید بنی طبای این شهرستان با حضور مسئولین ادارات ونهادهای دولتی این شهرستان برگزارشده بود ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی گفت:: مسوولان اجرایی در برخورد با مردم اخلاق اسلامی را رعایت كنند در نظام اسلامی اولین چیزی كه مورد سفارش قرار گرفته توجه به مردم و خواسته های آنان است و مسوولان نباید در برخورد با مردم كج خلقی كنند.

وی خطاب به مسئولین ادارات و نهادهای دولتی این شهرستان با بیان اینكه مردم هستند كه افراد را به مسوولیت هایی كه هم اكنون در دست دارید می رسانند و مسوولان وظیفه دارند برای مردم كار كرده و به خواسته های آنان توجه كنند.

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به تحریم های دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طی چند سال گذشته اشاره كرد و گفت: مردم ایران اسلامی ثابت كرده اند كه هیچ گاه در خدمت به انقلاب و وفاداری به نظام و پیرو ولایت فقیه بودن كوتاهی نكرده اند.

نماینده كاشان و آران و بیدگل با تاكید براینكه هر مسوول باید در محیط كار و اداره خود بایستی فضایی ایجاد كند كه مردم بتوانند به صورت مستقیم با وی در ارتباط باشند و مشكلات خود را خارج از ساختارها و چارچوب های رسمی مطرح كنند.

امام جمعه شهرستان آران و بیدگل نیز در این مراسم به كمبودها ومشكلات زیرساختهای این شهرستان اشاره كرد وگفت: این شهرستان با مشكلات و كمبود های زیادی از نظر زیرساختی مواجه است و تشكیل كمیته توسعه با محوریت اعضای شورای اداری راهی برای برنامه ریزی رفع مشكلات این منطقه محروم كویری است.

« حجت الاسلام سید محمد موسوی احداث جاده آران و بیدگل به گرمسار، ساماندهی منطقه نمونه گردشگری مرنجاب، بررسی مشكلات مسكن مهر و رسیدگی به درخواست های مردم منطقه یحیی آباد را از مهمترین مشكلات این منطقه عنوان نمود وگفت: تمام این مشكلات باید با همدلی وهمكاری مسئولین به صورت كارشناسی شده مرتفع گردد.

وی با انتقاد از پرداخت بالغ بر 150 میلیارد ریال مالیات توسط شركت فولاد كویر در شش ماهه نخست امسال بودن هیچ برگشتی ازاین مبلغ به این شهرستان اشاره كرد و گفت: در شرایطی كه تمام فعالیت های تولیدی این شركت در محدوده شهر آران و بیدگل انجام می شود جای تاسف است كه هیچ میزان از مالیات این مجموعه به شهرستان پرداخت نشده است.

وی تصریح نمود: مسوولان شهرستان آران و بیدگل باید تلاش خود را برای جذب اینگونه اعتبارات برای این شهرستان انجام دهند تا از محل آن به بخشی از مشكلات زیرساختی منطقه رسیدگی شود.

درادامه این جلسه فرماندار آران و بیدگل نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای اجرایی دراین شهرستان گفت: مسوولان اجرایی در مواقعی كه میان منافع سارمانی و شهرستانی تعارض بوجود می آید باید منافع شهرستان را بر دیگری ترجیح دهند.

« روح الله سلگی » به شروع عملیات اجرایی آسفالت كنارگذر آران و بیدگل اشاره كرد وگفت: مشكلاتی كه در حوزه شهرستان قابل حل شدن است نباید به نهادهای استانی ارجاع داده شود و اگر مسوولی چنین اقدامی كرد بدون شك با برخورد قانونی مواجه می شود.

وی به ابلاغ 40 میلیارد ریال اعتبارات ستاد توسعه كشاورزی در شهرستان اشاره كرد و گفت: خوشبختانه با تلاش مسوولان، این میزان در سال جاری به 70 میلیارد ریال رسید كه تا كنون 60 میلیارد ریال آن جذب شده است.

وی گازرسانی به شهرك صنعتی هلال، اختصاص سهمیه 400 هزار لیتری سوخت به صاحبان صنایع، گازرسانی به شهرك توسعه و رفع مشكل سند زمین های مناطق صنعتی شهرستان آران و بیدگل از جمله اقداماتی است كه دردست اجرا است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز