خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران:

70 درصد از موقوفات مازندران سند مالکیت ندارند

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۰۹۴

مدیر کل اوقاف مازندران گفت: در سالجاری یکصد و 37 وقف جدید در استان به ثبت رسید

به گزارش ایلنا،مدیر کل اوقاف مازندران با  اشاره به  اجرای برنامه های فرهنگی در سطح استان از 27 وقف جدید در هفته وقف خبر داد و افزود:  در سالجاری یکصد و 37 وقف جدید در استان به ثبت رسید
 
ستار علیزاده مدیر کل امور اوقاف و امور خیریه مازندران در دیدار با آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن محکوم کردن آل سعود برای به  شهادت رساندن "شیخ نمر باقرالنمر" رهبر شیعیان این کشوراین امر را آغازی برای پایان آل سعود عنوان کرد.
 
وی با بیان اینکه این خیانت بدون پاسخ نخواهد ماند و همه حاکمان را به سقوط نزدیک خواهد کرد، افزود: شهادت شیخ نمر پایان حیات آل سعود است.
 
مدیر کل اوقاف مازندران با  اشاره به  اجرای برنامه های فرهنگی در سطح استان از 27 وقف جدید در هفته وقف خبر داد و افزود:  در سالجاری یکصد و 37 وقف جدید در استان به ثبت رسید.
 
وی افزایش تعداد موقوفات نشان از اعتماد مردم به این نهاد دانست و گفت: تاکنون یکهزار و 300 جلسه تفسیر قرآن ، در سطح استان درسالجاری برگزار شد.
 
علیزاده ازشرکت  633 نفر در طرح پیوند آسمانی در استان خبر داد و عنوان کرد: 750 محفل انس با قرآن در امام زادگان ، بقاع متبرکه و ... در سطح مازندران برگزار شد.
 
وی  با بیان اینکه تاکنون یکهزار و 800 برنامه در سطح استان اجرا شد به شرکت 65 هزار و 218 نفر شرکت کننده در رشته های مختلف قرآن کریم در سطح استان اشاره کرد.
 
مدیر کل اوقاف مازندران با بیان اینکه 386 سند مالکیت با مساحت بیش از هشت هزار هکتار در استان اخذ شد، گفت: حدود 70 درصد از موقوفات استان سند مالکیت ندارند.
 
علیزاده به اجرای 162 پروژه عمرانی بقاع متبرکه در استان اشاره کرد وافزود: برای اجرای این پروژه ها تاکنون 42 میلیارد تومان هزینه شده است  و 30 میلیارد نیز برای تکمیل این پروژه اعتبار نیاز دارد.
 
وی ادامه داد: بیست نشست با حضور 950 نفر و همچنین 50 برنامه اعتقادی برای کارکنان با اهتمام اوقاف و امور خیریه مازندران انجام گرفت.
 
علیزاده  استفاده از ظرفیت های رسانه، ترویج فرهنگ وقف توسط ائمه جماعات ، وقف مشارکتی، تحقق شعار هفته وقف را اعم برنامه های اجرا شده اداره کل اوقاف و امور خیریه استان عنوان کرد.   
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز