خبرگزاری کار ایران

علی صانعی خبر داد:

تیم ملی فوتسال بانوان به دنبال بازی تدارکاتی با یک تیم اروپایی

مدیر فنی تیم ملی فوتسال ایران بر ضرورت برگزاری یک بازی تدارکاتی با یک حریف اروپایی قبل از جام ملت‌های آسیا تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، علی صانعی درباره بازیهای تدارکاتی تیم ملی فوتسال قبل از جام ملت‌های آسیا، اظهار کرد: بازی با حریفان آسیایی در شرایط فعلی برای ما یک مقدار سخت است، چون ممکن است در این مسابقات حریفان دیگر از ما شناخت پیدا کنند. در واقع حریفان از این بازیها بیشتر از ما بهره‌برداری می‌کنند.

وی با بیان اینکه هنوز اردوی تیم ملی در کشور تاجیکستان و بازی با این تیم قطعی نیست، گفت: ما دنبال یک حریف خوب اروپایی هستیم تا قبل از جام ملت‌های آسیا با این تیم بازی کنیم. کادر فنی روی مسابقات تدارکاتی حساس است و قصد ندارد با تیم‌های آسیایی بازی کند تا دستمان برای حریفان دیگر رو شود.

مدیر فنی تیم ملی فوتسال درباره انتقاداتی که از سفر تیم ملی به چین شده است و حسین شمس این سفر را یک سفر تفریحی دانسته بود، گفت: قرار بود حریفان ما در تورنمنت چین، عمان و صربستان باشند که چینی‌ها یکباره حریفان را جابه‌جا کردند و مکزیک و میانمار به چین آمدند. به نظر من این اتفاق به خود چینی‌ها ضربه زد، نه به تیم ایران؛ چون سیاست ما از قبل برای تورنمنت چین استفاده همزمان از بازیکنان جوان و باتجربه بود.

صانعی در ادامه درباره احتمال رویارویی تیم ملی ایران با برزیل گفت: برزیلی‌ها درخواست دارند که برای ماه آوریل با ما بازی کنند، ولی مشکل بزرگ این مسابقه پیدا کردن یک اسپانسر است. اگر اسپانسر پیدا شود این بازی در ماه آوریل برگزار می‌شود.

وی درباره احتمال رویارویی تیم ایران با تیم تایلند قبل از جام ملت‌های آسیا تصریح کرد: تاریخی که تایلندی‌ها در نظر دارند به مسابقات آسیایی خیلی نزدیک است و ما دنبال این هستیم تا بتوانیم در صورت امکان تاریخ بازی را عوض کنیم؛ البته آقای ترابیان این کار را پیگیری می‌کند.

کد خبر : ۳۳۴۹۹۹