خبرگزاری کار ایران

نگار عابدی :

جذابیت و هیجان مخاطب را پای تلویزیون می آورد

نگار عابدی معتقد است که راز موفقیت برنامه‌های خانوادگی توجه به حفظ سنت‌ها و فرهنگهای ایرانی همزمان با توجه به ویژگی‌های جذاب است.

 به گزارش ایلنا، نگار عابدی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص برنامه «خانواده یک» گفت: تنوع برنامه در بخش‌های مختلف «خانواده یک» باعث جذابیت دوچندان آن شده است که این ویژگی رمز موفقیت این برنامه در بین سایر برنامه‌های صدا و سیما بوده و توانسته مه‌مان خانه‌های مردم ایرانی باشد.

وی با اشاره به حفظ سنت‌ها و فرهنگ‌های ایرانی، بیان داشت: مسلماً حس فرهنگ‌ها، ارزش‌ها و سنت‌ها در هر جامعه‌ای مستلزم توجه است و با توجه به روندی که در دنیا طی می‌شود همان‌طور که مدرن می‌شویم باید سنت‌ها و فرهنگ‌های خودمان را حفظ کنیم اگر شکل مدرنی پیدا می‌کنیم باید در ریشه و پایه‌‌ همان فرهنگ و سنت باقی بمانیم.

بازیگر سریال «دودکش» ادامه داد: این فرهنگ‌ها و سنت‌ها شامل پوشش‌هایمان، رابطه‌هایمان، آداب و رسوم و صله رحم است که برنامه «خانواده یک» به خوبی در حفظ این سنت اصیل ایرانی در این سال‌ها تلاش کرده است.

وی با بیان اینکه در برنامه «خانواده یک» خلاقیت و ابتکار عمل بکار رفته است گفت: این برنامه جنس و زمینه این را داشته که مخاطب را به سوی خود بکشاند و با توجه به رفتار خاص و خلاقانه مجریان برنامه و همچنین میان برنامه‌های جالبی از قبیل خاطره گویی و آشپزی با متدهای به روز جذابیت برنامه را دو چندان شده است.

عابدی در ادامه با اشاره به برنامه خانواده یک که یک برنامه اجتماعی است تاکید کرد: هدف ارتقا سطح آگاهی خانواده‌ها در جهت بهبود و ترویج سبک زندگی ایرانی است و خانواده‌ها چند سالی است پیگیر این برنامه هستند و حتی در سری جدید با تغییر گرافیک نیز فضای برنامه عوض شده اما کاش این برنامه در ساعات شب و یا تکرار این برنامه پخش می‌شد تا مخاطبان شاغل هم بی‌بهره از محتوای خوب آن نمی‌ماندند.

این بازیگر سینما و تلویزیون افزود:برنامه خانواده یک که دارای ویژگی جذاب  و هیجان است که این قابلیت باعث شده تا مخاطب را پای تلویزیون ببرد، همچنین تنوع برنامه در بخش‌های مختلف باعث جذابیت دوچندان آن شده است که این ویژگی رمز موفقیت خانواده یک در بین سایر برنامه‌های صدا و سیما بوده و توانسته در طی سال‌های متمادی مهمان خانه‌های مردم ایرانی باشد.

برنامه خانواده یک کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که به تهیه کنندگی مصطفی شریفی هر روز بجز جمعه‌ها ساعت ۱۲ ظهر به روی آنتن می‌رود.

کد خبر : ۳۳۴۹۶۱