خبرگزاری کار ایران

واکنش با تاخیر کفاشیان به قهر سرمربی تیم امید؛

حضور خاکپور در مراسم بدرقه مهم نبود

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۸۷۱

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه آمدن یا نیامدن خاکپور در مراسم بدرقه خیلی مهم نبود گفت: حضور در تیم امید اولین کار خاکپور است و این فرصت به او داده شده تا پتانسیل خود را نشان دهد.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان جدید لیگ فوتسال در جمع خبرنگاران گفت: این ساختمان مستقل خریداری شده است تا از امسال فوتسال به طور مستقل عمل کرده و استقلال خودش را داشته باشد.

وی افزود: ما در مراسم افتتاح این ساختمان خواستیم که مسئولان کمیته فوتسال برای آینده این رشته از رده نوجوانان تا بزرگسالان لیگ‌های مختلف برگزار کنند و به نوعی سازمان لیگ فوتسال مستقل داشته باشیم.

کفاشیان درباره حواشی زیادی که همواره در لیگ فوتسال شاهد هستیم یادآور شد: از این پس لیگ فوتسال توسط اهالی فوتسال اداره خواهد شد. اعتقاد من این است که باید روی مسائل فرهنگی کار شود و با خاطیان برخورد جدی صورت بگیرد تا شاهد کمترین حواشی باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره هزینه‌های ساختمان سازمان لیگ فوتسال گفت: مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون تومان برای خریداری این ساختمان هزینه شده و ما هم کمک کردیم که این کار صورت بگیرد تا فوتسال، مستقل شود و در آنها انگیزه ایجاد کند.

کفاشیان در خصوص غیبت محمد خاکپور در مراسم بدرقه تیم امید عنوان کرد: مشکلات حل شده بود و من نمی‌دانستم دلیل ناراحتی خاکپور چه بود. در جلسه‌ای که چندی قبل با وزیر ورزش و جوانان برگزار شد گودرزی حمایت کامل خود را از تیم امید اعلام کرد و دستور داد برای رفع موانع اقدامات لازم انجام شود. در خصوص قرارداد خاکپور نیز باید بگویم که قرارداد موجود در فدراسیون مشخص است که همه آن را امضا می‌کنند. خاکپور به برخی از بندهای قراردادش اعتراض داشت که به نظرم نباید در شرایط فعلی دنبال قرارداد باشیم اگر چه خاکپور می‌خواهد با خیال راحت و بدون استرس در مسابقات انتخابی المپیک حضور داشته باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: حضور در تیم امید اولین کار خاکپور است و این فرصت به او داده شده تا در تیم امید پتانسیل خود را نشان بدهد. کادری که در کنار او حضور دارد همگی باتجربه هستند و همه باید به برطرف شدن استرس خاکپور کمک کنند. آمدن یا نیامدن خاکپور در مراسم بدرقه خیلی مهم نبود.

وی  گفت: قراردادی که مدنظر این مربی بوده مربوط به فدراسیون است که باید اجرا شود و در خصوص آن نیز در هیئت رئیسه تصمیم‌گیری شده است. خاکپور دو برابر مبلغ مربی قبلی تیم امید پیشنهاد داد که ما قبول کردیم و با حضور وکیلش نیز به صورت نوشتاری این تفاهم صورت گرفت. قرارداد همه به یک نوع است و ما تلاش می‌کنیم به تعهدات عمل کنیم. در این مدت همه امکانات لازم از جمله برگزاری اردوهای مختلف را فراهم کردیم و بودجه پول مربی نیز پرداخت می‌شود.

کفاشیان درباره اینکه کاشانی گفته طبق قانون AFC کی‌روش نمی‌تواند در هتل تیم امید در قطر حضور داشته باشد، گفت: فکر نمی‌کنم اینگونه باشد. طبق قوانین AFC سرمربی تیم ملی هر جایی که بازیکنانش به میدان بروند می‌تواند حضور داشته باشد. ما از کی‌روش خواهش کردیم که به قطر برود و از نزدیک بازی‌های تیم امید را نگاه کند و برای آینده تیم ملی تصمیم بگیرد. به هر حال تیم ملی از اسفندماه اردوهایش آغاز می‌شود و باید خود را آماده مسابقات انتخابی جام جهانی کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کی‌روش مشکلی برای حضور در قطر را ندارد، گفت: سرمربی تیم ملی هیچ مشکل پروازی ندارد و در قطر حضور خواهد داشت.

رئیس فدراسیون فوتبال درپایان درباره اسپانسر پیراهن تیم ملی گفت: ما با شرکت آل‌اشپورت به تفاهم رسیدیم از بین برندهای مختلفی که پیشنهاد شد با این برند به توافق رسیدیم که تا جام جهانی با یکدیگر کار کنیم. محصولات این شرکت بدون شک کیفیت بالایی خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز