خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد ونجات هلال احمر خبرداد:

امدادرسانی به١١٠٠ نفر از سیل‌زدگان/تخلیه آب از ٢٠ واحد مسکونی

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۸۶۸

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از امداد رسانی به یک هزار و ۱۰۰ تن از متاثران سیل و آبگرفتگی ۱۱ استان طی چهار روز گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، ناصر چرخساز ضمن اشاره به عملیات سیل و آبگرفتگی و توفان از ٩ دی ماه تا ساعت ٨ و ۳۰ دقیقه صبح امروز، گفت: ۱۱ استان از جمله اصفهان، ایلام، بوشهر، خوزستان، فارس، کهگیلویه، گلستان و مازندران متاثر از سیل و آبگرفتگی بودند.

وی با اشاره به امدادرسانی به١١٠٠نفر از سیل‌زدگان ادامه داد: در جریان امدادرسانی، هشت تن اسکان اضطراری داده شده و چهار تن نیز به مناطق امن منتقل شدند.

چرخساز با بیان اینکه ٢٠ تن نیز مصدوم شدند که خدمات لازم به آن‌ها ارایه شد، افزود: ۱۹ تن از این افراد سرپایی درمان شده و یک نفر هم جهت دریافت خدمات لازم به مراکز درمانی منتقل شد.

وی به تخلیه آب از ٢٠ واحد مسکونی اشاره کرد و گفت: در جریان امدادرسانی به سیل، آبگرفتگی و توفان از ۱۳ دی ماه تا کنون، ۴۰ تیم امدادی شامل ۱۸۶ تن امدادگر خدمات لازم را ارایه دادند. همچنین پنج دستگاه موتور پمپ و لجن‌کش به کار گرفته شد.

به گفته رییس سازمان امداد و نجات، ١١۴تخته پتو، ۵٧ تخته موکت، ۶٩٠ کیلوگرم نایلون و ۱۶۶ قوطی کنسروجات میان متاثران از سیل و آبگرفتگی و توفان توزیع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز