خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خبر داد:

خودکفایی چند مسجد زنجان با کمک شهرداری زنجان

کد خبر : ۳۳۴۷۴

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از خودکفایی چند مسجد زنجان با کمک شهرداری زنجان خبر داد.

زنجان ـ ایلنا: مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان زنجان با اشاره به تعامل وهمکاری مطلوب بین شهرداری زنجان با اداره کل اوقاف وامور خیریه زنجان گفت:‌ خودکفایی مساجد باعث آبادانی بیشتر مساجد شهر خواهد شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، حجت‌الاسلام علی باقری در نشست مشترک با شهردار زنجان اظهار داشت: تاکنون مساجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ، مسجد قبای شهرک کارمندان، مسجد امام حسن مجتبی(ع) و مسجد طالقانی با کمک شهرداری زنجان به طور کامل خودکفا شده است.

وی با اشاره به همکاری خوب شهرداری زنجان در احداث مغازه برای مساجد در راستای خودکفایی گفت: خودکفایی مساجد باعث آبادانی بیشتر مساجد خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان همچنین از شهردار زنجان در خواست کرد در خصوص احداث تالار احسان و سرویس‌های بهداشتی امامزاده با اداره کل اوقاف زنجان همکاری داشته باشند.

وی افزود: اداره اوقاف در زمینه احداث تالار احسان ردیف اعتباری دارد و در شهرستان خدابنده نیز این کار شروع شده است و در صورت فراهم شدن شرایط در زنجان نیز آمادگی احداث دارد.

باقری همچنین از همکاری مجموعه شهرداری، به ویژه نیروهای امور و آتش نشانی در تنظیف معابر در ایام سوگواری حضرت اباعبدا...الحسین(ع) تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن هفته وقف از شهرداری زنجان درخواست کرد تا نشست تخصصی وقف برگزار کند.

در ادامه شهردار زنجان با اشاره به گستردگی فعالیت مجموعه شهرداری گفت: مجموعه شهرداری زنجان فعالیت‌های متنوعی در حوزه‌های مختلف انجام می‌دهد.

حبیب یگانه همچنین با اشاره به حمایت‌های استاندار زنجان از مجموعه شهرداری گفت: استاندار زنجان حمایت‌های خوبی از شهرداری داشته و برای نخستین بار بود که برای تملک اعتبار اختصاص داده است.

در این جلسه مقرر شد هر سه ماه یکبار جلسه مشترک شهرداری و اداره اوقاف برگزار شود.

همچنین موانع و مشکلات موقوفات واقع در طرح‌های شهرداری در جلسات تخصصی بررسی و مشکلات آنها رفع شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز