خبرگزاری کار ایران

فخار در گفت‌و‌گو با ایلنا:

ترفند جنگ روانی و سناریوهای افراطی تاثیری بر اصلاح‌طلبان ندارد

مسئول روابط عمومی شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان گفت: سناریوهای افراطی و کذب در مورد اختلاف طیف اصلاح‌طلبان٬ تاثیری بر این جریان ندارد.

الهام فخار در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا٬ با اشاره سخنان غرض‌ورزانه نسبت به شخصیت‌های اصلاح‌طلب٬ اظهار داشت: انسجام و هماهنگی اصلاح‌طلبان که در پی تشکیل شورای‌عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان کشور تقویت شده،  یک بازآفرینی سیاسی و تجربه تاریخی ارزنده‌ای به‌شمار می‌رود و تا همین مرحله دستاورد‌ها و روندهای سازنده این تجربهٔ کم‌نظیر موجب هراس و واکنش‌های بعضاً غیراخلاقی از جمله دروغ‌پردازی و سناریوسازی شده است.

وی ادامه داد: چنین رفتار‌ها و تنش‌آفرینی‌ها و جنگ روانی–خبری نه تنها به یکپارچگی اصلاح‌طلبان و دیگر حامیان دولت آسیب نمی‌زند٬ بلکه باعث می‌شود اصلاح‌طلبان با هوشیاری و تدابیر مناسب‌تری عمل کنند.

مسئول روابط عمومی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان خاطرنشان کرد: فضای شبکه‌های مجازی، که یک فرصت تاریخی است، در عین حال بستری برای انتشار، بازاریابی شایعه، دروغ‌پردازی و جریان‌سازی‌های مخرب فراهم کرده است. افرادی سناریوهای افراطی و سراسر کذب در مورد اختلاف در میان طیف اصلاح‌طلبان پرورش می‌دهند و منتشر می‌کنند و با ترفند جنگ روانی امید دارند آرزوهای افراطیون -که در اقلیت جامعه قرار دارند- محقق شوند که باید با هوشیاری چنین ترفندهایی را بی‌اثر کرد.

فخار با اشاره به شایعه بحث میان دو عضو هیات رئیسه شورای عالی که بصورت شنیده‌‌ها توسط یک کانال تلگرامی پرداخته شد٬ خاطرنشان کرد: باور و اراده اعضای هیات رئیسه شورای عالی، که همگی از دلسوزان نظام و شخصیت‌های انسجام‌بخش اصلاح‌طلب هستند، تلاش حداکثری برای حل و فصل مسائل و بهره‌گیری از گوناگونی‌ها به عنوان فرصت ارزشمند بوده است.

مسئول روابط عمومی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در پایان تاکید کرد: در واقع باید تاکید کرد اعضای شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان، هماهنگی و هم‌فکری را رقم زده‌اند که دستاورد کم‌نظیر و گوهری ارزنده در سپهر سیاسی کشور به شمار می‌رود و همه در کنار هم٬ این گوهر را حفاظت و پاسداری می‌کنند.

کد خبر : ۳۳۴۷۲۷